تعداد بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۱۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ - 2023 21 January
دیدار برگشت مسابقات فوتسال لیگ برتر استان آغاز شد و اهورا برای دومین‌بار همشهری خود رینگ اسپرت را در دربی نی‌ریز شکست داد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

هفته اول از دور برگشت این مسابقات جمعه ۲۳ دی با وقفه یک هفته‌ای از سر گرفته شد و دو تیم همشهری اهورا و رینگ اسپرت در سالن ورزشی هلال احمر به میزبانی رینگ اسپرت رو در روی هم قرار گرفتند که اهورا در یک بازی پایاپای توانست با حساب ۳ بر ۲ پیروز میدان باشد.  

این نتیجه درحالی به دست آمد که اهورا ابتدا با ۲ گل پیش افتاد، اما رینگ‌اسپرت توانست بازی را در نیمه دوم به تساوی بکشاند.

اما این پایان کار نبود و درحالی که بازی ثانیه‌های پایانی خود را سپری می‌کرد، اهورا روی یک شروع مجدد و استفاده خوب از موقعیت به دست آمده توانست گل سوم و پیروزی‌بخش را وارد دروازه میزبان کند و ۳ امتیاز شیرین این دیدار را به دست آورد.

رینگ اسپرت که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب اهورا شده بود، در نیم فصل هم با اضافه کردن نفرات جدید سعی در پیروزی دربی داشت در نهایت نتوانست شکست دور رفت را جبران کند.

در این بازی صادق حیدری، امین کشاورز و عارف اعتباری برای اهورا و ایمان کیالی و علی‌محمد محرابی بازیکنان غیربومی رینگ اسپرت برای این تیم گلزنی کردند.

اهورا پیروز دربی برگشت
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها