تعداد بازدید: ۲۹۲
کد خبر: ۱۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱ - 2023 15 January
امام جمعه نی‌ریز فتنه آینده دشمنان را بسیار خطرناک خواند و گفت که دشمن بیکار نمی‌نشیند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۳ دی‌ماه گفت: «کار دشمنان همیشه تبلیغات گسترده و سوء علیه جمهوری اسلامی و هدفش هم براندازی بوده، اما محاسباتش غلط از آب در آمده است. هر چند آن‌ها همیشه در حال توطئه هستند. فتنه و آشوب ۱۴۰۱ جمع شد؛ اما آن‌ها بیکار نمی‌نشینند و ادامه می‌دهند و با اختلاف انداختن بین خودی‌ها می‌خواهند کارشان را پیش ببرند. فتنه اکبر دشمن همین است و شما باید به وحدت بیشتر بیاندیشید.»


ایشان میلاد حضرت زهرا (س) را تبریک گفت و افزود: «باید اطلاعاتمان درباره زندگی آن حضرت بیشتر شود و سیره او را در زندگی‌مان پیاده کنیم تا او را بیشتر بشناسیم.


دوست داشتن آن حضرت ظاهری نیست؛ بلکه پیاده کردن سبک زندگی فاطمی در زندگی‌هایمان است.»


خطیب جمعه نی‌ریز اظهار داشت: «امروز در تبلیغات دشمن و در روز‌های آشوبی که داشتیم، شعار زن زندگی آزادی به طور گسترده پخش شد. نگاه غرب به زن چیست و نگاه جمهوری اسلامی و اسلام به زن چگونه است؟


نگاه آن‌ها این است که زن مظهر مصرف، آرایش و جلوه‌گری برای مردان و نوعی کالا است؛ لذا بیشترین بی حرمتی نسبت به زنان در غرب صورت می‌گیرد؛ اما در اسلام زن و مرد با هم مساوی‌اند.»


وی افزود: «زنان ایرانی رتبه اول سواد را در جهان دارند و باسوادترین کشور‌ها ایران است. آن‌ها تا دورترین نقاط رفتند و مردم را باسواد کردند. در ورزش ۳۵ هزار مربی و ۱۶ هزار داور زن داریم و بیش از ۸۰۰ دختر و زن ایرانی در داخل و خارج کشور مدال‌های گوناگون دریافت کرده‌اند. زنان پزشک و متخصص و همچنین معلمان و اساتید دانشگاه زیادی داریم. این‌ها همه آزادی است که زنان دارند و این نگاه جمهوری اسلامی به زن است.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها