تعداد بازدید: ۸۸
کد خبر: ۱۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ - 2023 07 January
فرمانده انتظامی استان گفت: با دستگیری ۳ کلاهبردار در شیراز، ۲۷۲ قطعه ربع سکه جعلی کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با اخلالگران ارزی و نظام بازار سکه، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان از اخباری مبنی بر توزیع و فروش ربع سکه‌های غیر بانکی در بازار طلا فروشان شیراز مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران زبده تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند ۳ نفر با تهیه سکه‌های شبیه‌سازی و تقلبی قصد فروش و کلاهبرداری از شهروندان دارند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مرجع قضائی و به همراه بازرسان اتحادیه موفق شدند در این خصوص هر ۳ نفر را شناسایی و آنان را با اقدامات فنی  و تخصصی در شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی با بیان این که در بازرسی از متهمان در مجموع ۲۷۲ قطعه ربع سکه جعلی کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان اتحادیه ارزش سکه‌های تقلبی مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان برآورد کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد: از خرید طلا، سکه و ... از دلالان و دستفروشان خودداری و صرفاً از طلا فروشی‌های معتبر اقدام کنید. همچنین در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها