تعداد بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۱۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ - 2023 07 January
هفته پایانی نیم فصل اول فوتسال فارس برای دو نماینده نی‌ریز خوشایند بود و قهرمانی و نایب قهرمانی برای اهورا و رینگ اسپرت در گروه جنوب استان به دست آمد.
نویسنده : مجید پاکیزه دامن/امیر کوهکن

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال فارس جمعه ۹ دی با برگزاری تمامی دیدار‌ها در مناطق شمال و جنوب استان انجام شد و اهورا نی‌ریز در بازی خارج از خانه مقابل نماینده جهرم به تساوی ۱ بر ۱ دست یافت.

در این بازی سپهر حسینی تک گل اهورا را به ثمر رساند.

تیم اهورا با هدایت علیرضا مظفری که با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه پا به این رقابت‌ها گذاشته، به جز یک شکست خانگی، در دیگر مسابقات موفق ظاهر شد و با کسب امتیازات لازم توانست در اولین حضور خود در این تورنمنت فراتر از حد انتظار ظاهر شود و قهرمانی نیم فصل را به دست آورد.
سرمربی اهورا گفت: تیم ما از همان هفته اول صدرنشین گروه جنوب فارس بود و به سبب اینکه از بازیکنان جوان و بومی برخوردار هستیم، بنابراین این تیم می‌تواند آینده فوتسال نی ریز را تأمین کند.
علیرضا مظفری از مسئولان خواست تا به تیم اهورا نگاه ویژه‌ای داشته باشند و کمک‌های خود را دریغ نکنند.

دیگر تیم نی‌ریز یعنی رینگ اسپرت هم در این هفته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در بازی خانگی موفق به پیروزی ۲ بر ۱ مقابل نماینده داراب زرین‌دشت شد تا هم امتیاز با همشهری خود و بر حسب تفاضل گل نایب قهرمان شود.

در نیمه اول این بازی رینگ اسپرت با ضربه علی‌محمد محرابی به گل رسید تا به بازی جذابیت بیشتری ببخشد.  

در اواخر نیمه اول روی یک غافلگیری گل مساوی دریافت کرد تا نیمه اول یک بر یک به پایان برسد.
درنیمه دوم رینگ اسپرت چند موقعیت خوب را با بدشانسی از دست داد، اما روی یک حرکت تیمی توسط ایمان کیالی به گل دوم رسید.  

بازی خشن و پر حاشیه زرین‌دشت راه به جایی نداشت و دقایقی بعد از گل دوم رینگ‌اسپرت که سراسر حمله شده بود صاحب یک ضربه پنالتی شد که با بدشانسی آن را از دست داد.

در اواخر بازی تیم زرین‌دشت که از سیستم پنج نفره استفاده می‌کرد نتوانست راه به جایی ببرد و همزمان با سوت پایان  بازی ضربه‌ای را وارد دروازه رینگ‌اسپرت کرد که گل آن‌ها مردود اعلام شد و در نهایت این رینگ‌اسپرت بود که دو بر یک بازی را برد.  

رینگ اگرچه بر خلاف اهورا فصل را خوب آغاز نکرد، اما خیلی زود توانست از بحران خارج شود و به ثبات تیمی دست پیدا کند و نتیجه این یکپارچگی، چسبیدن به تیم اول جدول در پایان نیم فصل بود.

در بازی ابتدایی فصل دربی نی‌ریز را اهورا ۲ بر صفر پیروز شده بود. حالا باید در پایان این هفته بار دیگر منتظر دور برگشت بازی این دو تیم باشیم و ببینیم چه نتیجه‌ای در دربی رقم می‌خورد.

سرمربی رینگ اسپرت در مورد بازی آخر تیمش  گفت: تیم زرین دشت را به خوبی می‌شناختیم و می‌دانستیم بازیکنان فسایی و با تجربه‌ای در اختیار دارند و با آنالیز و تمریناتی که در طول هفته داشتیم خدا را شکر توانستیم از همان نقاط به گل دست پیدا کنیم. از این خوشحالم که تیمم خلق موقیعت زیادی دارد و نشان دهنده این است که  راه درستی را پیش گرفته‌ایم.

رسول خواجه‌زاده افزود: با نفراتی که در فصل جدید جذب کرده‌ایم و نقل و انتقالاتی که صورت گرفته، بهتر از فصل قبل ظاهر شدیم و توانستیم نتایج خوبی را در نیم فصل بگیریم.

اهورا و رینگ صدرنشینان جدول جنوب

 

اهورا و رینگ صدرنشینان جدول جنوب

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها