تعداد بازدید: ۷۸
کد خبر: ۱۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 2022 31 December
حاشیه تازه شورای شهر شیراز پس از دریافت تلفن‌های همراه

در تازه‌ترین خبر اعلام شده از سوی یکی از اعضای شورای شهر شیراز  فقط ۹ نفر از ۱۳ عضو شورای شهر شیراز  تلفن هوشمند دریافت کرده‌اند و این پرسش مطرح می‌شود که چهار  تلفن همراه خریداری شده دیگر چه شده است؟!

️طی روز‌های گذشته خبری مبنی بر خرید تلفن همراه هوشمند برای ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر شیراز منتشر شد.

تلفن‌هایی از دو برند سامسونگ و آیفون که بالاترین مدل آن‌ها خریداری شده بود و این هدایا به عنوان ابزار کار به اعضای شورا تحویل داده شده بود. این موضوع که حواشی بسیاری داشت موجب تعجب بسیاری از مردم شد که آیا شهرداری بودجه‌های خود را باید برای خرید تجهیزات و وسایل شخصی اعضاء شورا هزینه کند یا ساخت شهر؟!  

از سوی دیگر در تازه‌ترین خبر اعلام شده از سوی یکی از اعضای شورای شهر شیراز  در این خصوص دستور خرید ۱۳ گوشی تلفن همراه داده شده بود، اما فقط ۹ نفر از اعضا گوشی دریافت کرده‌اند و اینجاست که این پرسش مطرح می‌شود که چهار  تلفن همراه خریداری شده دیگر چه شده است؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز در حاشیه یک نشست خبری در این خصوص اظهار داشت: باتوجه به اینکه گوشی موبایل ابزار کار نیست و هر فردی تلفن همراه دارد؛ در عرف هم در هیچ جا این وسیله ارتباطی جزو ابزار کار محسوب نمی‌شود. این در حالی است که لپ‌تاپ جزو ابزار کار است و این ابزاری که در اختیارات اعضای شورای شهر گذاشته شده است دارای شماره و برچسب اموال شهری و جزو اموال شهرداری است.

سید ابراهیم حسینی عنوان کرد: از ابتدا اعلام کردم که این کار معنایی ندارد و این موضوع را مطرح کردم که‌ای کاش رئیس شورا  در خصوص نامه‌ای که نوشته بود جلسه‌ای هم‌اندیشی برگزار کرده بود و نظرات اعضای شورا را در این خصوص پرسیده بود.  

حسینی ضمن بی‌اطلاعی از  نامه نوشته شده در خصوص خرید تلفن‌های همراه گفت: نامه خرید این تجهیزات در زمان شروع به کار شهردار جدید نوشته شده است.

حسینی تأکید کرد: باتوجه به اینکه به من هم اعلام شد که گوشی تلفن همراه خریداری شده و قرار است به اعضاء داده شود، اما با این موضوع مخالفت کرده و اعلام نمودم که من به گوشی نیاز ندارم و آن را تحویل نگرفتم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها