تعداد بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۱۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷ - 2022 25 December
امام جمعه نی‌ریز کشف حجاب را هدف دشمن ندانست و گفت که دشمن اهداف مهمتری دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۲ دی‌ماه گفت: «هدفی را انقلاب اسلامی ما داشته و دارد. یک هدف هم دشمنان ما داشته و دارند. هدف نهایی انقلاب اسلامی، دستیابی به پیشرفت است. وقتی بحث از پیشرفت می‌شود، منظور در همه مسائل مادی و معنوی و در همه زمینه‌ها است. در نهایت هم هدف این است که به تمدن اسلامی و انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) وصل شویم.»


وی افزود: «هدف دشمن نیز ایجاد مانع برای جلوگیری از پیشرفت ما در همه زمینه‌ها است. هدف آن‌ها در طول این ۴۳ سال همین بوده و هست و البته با وجود این همه ترور، جنگ و تحریم موفق نشدند. آن‌ها دست به فتنه‌های متعدد زدند و این فتنه اخیر هم به شکل ترکیبی است که از چند جهت به ما حمله‌ور شدند.»


خطیب جمعه نی‌ریز عنوان داشت: «یکی از این برنامه‌های ترکیبی، بحث زنان و حجاب است. کار به جایی رسید که برخی بر اثر غفلت یا به طور عمدی کشف حجاب کردند؛ اما آیا دشمن هدفش این است یا هدف مهمتری دارد؟


حجاب مسئله فرعی است. هدف دشمن ایجاد دو قطبی در جامعه است و می‌خواهد ما را مقابل هم قرار داده و با هم درگیر کند؛ یک قطب طرفدار حجاب و یک قطب طرفدار کشف حجاب.»


حسینی گفت: «دشمن آنچه را در سوریه پیاده کرد و ۸۵ درصد سوریه به دست داعش افتاد، می‌خواهد در ایران هم پیاده کند؛ بنابراین باید هدف دشمن را بدانیم و با آن مقابله کنیم. حجاب یک مقوله فرهنگی و مذهبی است که دشمن می‌خواهد آن را تبدیل به مسئله سیاسی و نماد اعتراض ملی کند.»


امام جمعه نی‌ریز ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: «امید که ایام فاطمیه دوم و مراسم آن باشکوه‌تر برگزار شود. بنای ما بر وحدت است که همه شما هم دوستدار آن هستید؛ بنابراین همه هیئت‌های مذهبی در روز شهادت، به طور دسته‌جمعی و متمرکز در همین مصلا به عزاداری می‌پردازند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها