تعداد بازدید: ۹۸
کد خبر: ۱۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ - 2022 17 December
نمایندگان فوتسال نی‌ریز در مسابقات لیگ برتر فوتسال فارس به مصاف حریفان رفتند و اهورا با پیروزی به خانه بازگشت و رینگ اسپرت به سختی نماینده جهرم را شکست داد.
نویسنده : مجید پاکیزه‌دامن/گروه ورزش

هفته دوم این مسابقات جمعه ۱۸ آذر برای تیم‌های اهورا و رینگ اسپرت به خوبی تمام شد و رینگ اسپرت در بازی خانگی و در سالن هلال احمر مقابل دیدگان تماشاگران خود موفق به شکست ۳ بر ۲ منتخب جهرم شد و اهورا در یک بازی برتر در مادون داراب توانست نبرد را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو بردارد.

اهورا که تا پایان هفته دوم عملکرد خوبی از خود بر جا گذاشته و در بازی اول، دربی نی‌ریز را مقابل رینگ‌اسپرت پیروز شده بود، با روحیه‌ای مضاعف به مادون داراب رفت و توانست با ۲ گل صادق حیدری و ۱ گل عارف اعتباری پیروزی را به دست آورد و با ۶ امتیاز و گل شماری ۵+ در صدر گروه جنوب فارس قرار گیرد.

رینگ اسپرت نیز که فصل جدید را برخلاف فصل قبل خوب آغاز نکرد، در مسابقه با منتخب جهرم به پیروزی نیاز داشت تا شکست هفته قبل را فراموش کند. در نهایت به این مهم دست پیدا کرد و ۳ امتیاز حساس را در یک بازی نفس‌گیر به لطف اعلام پنالتی از نقطه دوم که با ریباند به گل تبدیل شد به دست آورد.

در این بازی جواد سجادیان، سجاد شاهسوند و امیرمحمد نجات برای رینگ اسپرت گلزنی کردند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها