تعداد بازدید: ۵۱۰
کد خبر: ۱۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹ - 2022 04 December
نائب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری
بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با حضور در خانه وزنه‌برداری نی‌ریز تمرینات تیم ملی نوجوانان را از نزدیک زیرنظر گرفت.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

سفر قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک به نی‌ریز، برای رصد و زیرنظر گرفتن وضعیت ملی‌پوشان وزنه‌برداری که در اردو هستند انجام شد. 

بهداد سلیمی در حاشیه این دیدار در گفتگو با نی‌ریزان فارس این سفر را دومین سفر خود به نی‌ریز عنوان کرد که به واسطه دوستی نزدیک با مرتضی رضائیان مربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان انجام گرفته است. 

این قهرمان ملی و جهانی، امکانات سالن وزنه‌برداری نی‌ریز و همچنین محل اسکان و تغذیه اعضای تیم ملی را مناسب و مورد تأیید دانست و گفت: به حتم با توجه به شرایط آب و هوایی و امکاناتی که در نی‌ریز دیده می‌شود، در آینده اردوهای دیگر رده‌های تیم ملی نیز در این شهر برپا می‌شود.

به گفته نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، ورزشکاران دیگری از نی‌ریز در حال تمرین با اعضای تیم ملی هستند که استعداد زیادی در این رشته دارند و با تلاش بیشتر می‌توانند به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.

سلیمی در مورد وزنه‌برداری نی‌ریز گفت: این رشته ورزشی در این شهر شرایط اولیه و پایه‌ای را دارد و مرتضی رضائیان که از قهرمانان وزنه‌برداری است و در بین وزنه‌برداران و مردم فردی شناخته شده است، کار مربیگری را در اینجا انجام می‌دهد و با توجه به امکانات کافی که در سالن وزنه‌برداری دیده می‌شود، شرایط خوبی فراهم شده تا شاهد پیشرفت و حضور علاقه‌مندان دیگری در رده‌های بالاتر این رشته در سطح کشور در بین آنها باشیم.

وی افزود: مسئله مهمی که باید به آن توجه شود، بحث تبلیغات و کشاندن علاقه‌مندان به سمت وزنه‌برداری است. باید به آنها کمک شود تا بتوانند پیشرفت کنند.

ورزشکارانی که خواهان تبدیل شدن به قهرمانان ملی مانند: بهداد سلیمی، حسین رضازاده، کیانوش رستمی و امثال آنها هستند ابتدا باید علاقه خود را به این رشته نشان دهند. قطعاً  با پشتکار و کوشش به این جایگاه خواهند رسید.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
0
0
لطفا برای عکسهایی که می گذارید نام و سمت را هم بنویسید
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
0
0
لطفا برای عکسهایی که می گذارید نام و سمت را هم بنویسید
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها