تعداد بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۱۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ - 2022 26 November

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان در دومین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان نی‌ریز علل بی‌رغبتی برخی از کارکنان ادارات به شرکت در نماز جماعت را ضعف اعتقادی و عدم زمینه‌سازی برای برگزاری یک نمازجماعت مفید و مؤثر و بی‌توجهی و حضور نیافتن برخی از مدیران در صفوف نماز جماعت عنوان کرد.

این جلسه با حضور مختار یوسفی فرماندار، قبادی‌پور معاون سیاسی فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه نی‌ریز، سید حسین ذوالانوار مدیر ستاد اقامه نماز فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس، اعضای شورای تأمین، مسعودی مسئول ستاد اقامه نماز نی‌ریز و جمعی از رؤسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. 

در این جلسه فرماندار نی‌ریز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های تبلیغی و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح شهرستان گفت: مدیران و رؤسای ادارات شهرستان باید تمام امکانات خود را در زمینه اقامه نماز جماعت فراهم آورند و فضایی مناسب را برای اقامه این فریضه الهی اختصاص دهند.


وی در بخش دیگری با ابراز اینکه حداکثر فاصله بین نمازخانه‌های بین راهی پنجاه کیلومتر می‌باشد، افزود: از نظر وضعیت نمازخانه‌ای در شهرستان وضع مطلوبی داریم و لیکن چنانچه در جایی نمازخانه‌ای موجود نباشد، در آنجا برای ساخت مسجد اقدام خواهد شد.

در ادامه ذوالانوار مدیر ستاد اقامه نماز فارس مشکلات موجود در جامعه مانند اختلاس، خشونت و... را ناشی از دوری مردم از دین و نماز دانست.

در همین رابطه فرماندارنی ریز از مسجد بین راهی گردنه لای رز بازدید کرد و به بررسی مشکلات نمازخانه‌ها، از جمله راه دسترسی مناسب و ایمن جهت ورودی وخروجی مسجد حضرت ابوالفضل، مشکل تأمین آب و همچنین وسایل گرمایشی وسرمایشی پرداخت و دستور پیگیری داد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها