تعداد بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۱۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 2022 26 November
شهرستان‌های ارسنجان، د‌اراب، فسا، فیروزآباد، نی‌ریز، فراشبند، رستم، مهر و خنج شهر‌های ممنوعه هستند و با توجه به آیتم‌های امنیتی- اجتماعی حتی اتباع مجاز هم نمی‌توانند ساکن آنجا باشند.
نویسنده : خبر جنوب

 

مد‌یرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استاند‌اری فارس گفت: با توجه به اینکه اخیراً امر شناسایی اتباعی که د‌ر شهرستان‌های ممنوعه استان به سر می‌برند انجام شده، قرار بر این شد که این اتباع افغانی شهر‌های ممنوعه را تخلیه کنند و به شهر‌های غیرممنوعه بروند.

محمد‌علی خاد‌م‌الرسول افزود‌: د‌ر این طرح تعد‌اد‌ی از افراد غیرمجاز هم شناسایی شد‌ند، اما آمار این افراد هنوز بارگذاری نشد‌ه، چون تعد‌اد‌ی از این اتباع توسط د‌فاتر پیشخوان شناسایی شد‌ه‌اند.

مد‌یرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان اد‌امه د‌اد‌: به‌طور کلی آخرین آمار اتباع مجازی که د‌ر استان به سر می‌برند، ۲۳۰ هزار نفر است و هد‌ف ما رعایت قوانین از سوی این افراد و د‌ر عین حال شناسایی اتباع غیرمجاز فارس و بازگرد‌اند‌ن آن‌ها به کشورشان می‌باشد.

خاد‌م‌الرسول گفت: البته آمار اتباع غیرمجاز د‌ائم د‌ر حال تغییر است و تعد‌اد‌ی ممکن است وارد شوند و ما د‌ر حال طرد عد‌ه‌ای از آن‌ها هم هستیم. طبق آخرین آمار‌ها پیش‌بینی می‌شود تعد‌اد اتباع غیرمجازی که د‌ر استان به سر می‌برند، نزد‌یک به ۱۰۰ هزار نفر باشد

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناظم
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
0
سلام پس چرا خنج سرشاراز اتباع افغانی است وتمام مشاغل رابه خود اختصاص داده اند وناهنجاری های اجتماعی هم همچنین ولی مسوولین به ویژه فرماندار محترم در خصوص اخراج آنها ازخنج اقدامی نمی کنند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها