تعداد بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۱۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 2022 26 November
امام جمعه نی‌ریز گفت مردم آماده شهادتند و از دشمنان نمی‌ترسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز‌جمعه 4 آذرماه اظهار داشت: «دشمنان باید بدانند روحیه شهادت‌طلبی و مقاومت را نمی‌توانند از ملت ایران بگیرند. آنها تعداد زیادی از عزیزان ما را به شهادت رساندند؛ اما آیا ملت عقب‌نشینی می‌کند و می‌ترسد؟ خیر، مردم آماده شهادتند و از شما نمی‌ترسند.»


وی افزود: «دشمن باید بداند هر گونه توطئه‌ای را در اتاقهای فکر‌یشان بر علیه ما برنامه‌ریزی کنند، به جایی نمی‌رسند. بسیجیان باید برای انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) آماده باشند و دنیا را در اختیار امام زمان قرار دهند. ما با این امید زنده‌ایم و این را دشمنان ما نمی‌فهمند.»

مردم آماده شهادتند


خطیب جمعه نی‌ریز با اشاره به ولادت حضرت زینب گفت: «او اسوه صبر و مقاومت بود. امروز بر همه ما لازم و واجب است که به مسئله تبیین در همه زوایای زندگی توجه کنیم. مثل او که به خوبی در شام تبیین کرد و بساط بنی‌امیه برچیده شد.»


وی روز پرستار را نیز گرامی داشت و خدمات و ایثارگری‌های آنان در زمان کرونا را ستود.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی به سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره) در سال 1358 اشاره کرد و عنوان داشت: «بسیج لشکر مخلص خداست که در همه دورانها مدافع اسلام ناب محمدی و مدافع ولایت و ارزشها و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. آنها نیروهای کارآمدی در همه عرصه‌ها داشتند و مایه امید برای همه مردم و مایه بیم برای دشمنان بودند. مقام معظم رهبری در جمع مردم اصفهان فرمودند: اصفهان در یک روز ۳۶۰ شهید را تشییع و تقدیم انقلاب کرد. البته همه مردم ایران همین طورند. مگر شما نی‌ریزی‌ها شهدای خود را تقدیم نکردید؟»

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
0
هيچ آرمان، ارزش و عقيده اي وجود ندارد كه مقدس تر از جان انسان باشد.
بايد به تفكري كه در آن جان انسان كمتر از عقيده است شك كرد و به كارگزاران آن اعتماد نكرد . بايد تفكرات مسموم و بيمار پنهان شده را ديد.
ما حق نداريم انسانها را به نام عقيده به كام مرگ بكشانيم.
اما نكته عجيب تر اين است كه اتفاقا" كمترين هزينه جاني را همين توصيه كنندگان به كشته شدن در راه عقيده مي دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
0
0
فقط مردم آماده شهادتند پس مسئولین ... آماده چه هستن؟
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها