تعداد بازدید: ۵۵۰
کد خبر: ۱۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ - 2022 26 November
تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران اردوی یک ماهه خود را در نی‌ریز برپا کرده و تمرینات خود را زیر نظر سید هادی پانزوان سرمربی و مرتضی رضائیان مربی نی‌ریزی خود انجام می‌دهد.  
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

همین بهانه گفتگویی با سید هادی پانزوان سرمربی ملی پوشان انجام دادیم که می‌خوانید.

وی گفت: این اولین دوره اردوی آماده‌سازی ما است. با درخواست مرتضی رضائیان مربی تیم و همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته با نماینده مجلس، فرماندار و مجتمع فولاد غدیر، اردوی تیم در نی‌ریز برپا شد.

پانزوان گفت: هدف از این اردو آمادگی اولیه است و ترکیب ما ترکیب اصلی نیست. در اردو‌های بعدی نفرات بیشتری به جمع ما اضافه می‌شوند و افرادی که به رکورد‌های حد نصاب در تیم ملی نرسند حذف می‌شوند. این روند تا رسیدن به یک ترکیب نهایی تا چند ماه آینده ادامه خواهد داشت.

سید هادی پانزوان گفت: در اردو‌های اولیه مدعی حضور در تیم ملی زیاد است و سعی می‌کنیم تا نفرات آماده را به اردو دعوت کنیم تا مورد ارزیابی قرار گیرند و به دلیل اینکه وزنه‌برداری یک ورزش رکوردی است، افرادی که رکورد بالاتری ثبت کنند، به‌قطع در لیست نهایی قرار می‌گیرند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری گفت: با توجه به شناخت قبلی که از نی‌ریز داشتم و با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب و سالن تمرین در این شهر، اینجا را مناسب اردوی انتخابی دیدیم.

پانزوان با اشاره به اقامتگاهی که در اختیار اعضای تیم گذاشته شده گفت: مکان استراحت و غذای اعضای تیم ما بسیار مطلوب است و مورد تأیید ما قرار گرفته است.

هادی پانزوان درمورد حضور چند تن از وزنه‌برداران نی‌ریز در جمع اعضای تیم ملی نوجوانان گفت: این افراد دارای استعداد‌های برتر وزنه‌برداری نی‌ریز هستند و سن و سال آن‌ها رده‌جوانان را شامل می‌شود و با قرار گرفتن در کنار ما و تمریناتی که انجام می‌دهند، با تلاش بیشتر می‌توانند جزو نفرات انتخابی تیم ملی در آینده قرار گیرند.

وی در مورد حضور یافتن مرتضی رضائیان در کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران گفت: با پیشنهاد بنده و موافقت فدراسیون وزنه‌برداری، این مربی جوان در کنار ما خواهد بود.

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی آلبانی آماده می‌کند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها