تعداد بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۱۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ - 2022 19 November
تیم فوتبال پویش پاسارگاد در یک بازی تشریفاتی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

 هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان استان پنجشنبه ۲۶ آبان برگزار شد و پویش پاسارگاد نی‌ریز در خانه میزبان کهن دارابگرد داراب بود و در حالی که نتیجه این دیدار سود و زیانی برای علی‌اصغر شاهمرادی و تیمش نداشت با حساب ۴ بر ۱ شکست خورد.

در این دیدار که با حواشی نیز همراه بود، در برخی صحنه‌ها مربیان دو تیم نسبت به تصمیمات داوران اعتراضاتی داشتند که همین موضوع باعث اخراج مسلم کرمی مربی پویش پاسارگاد از روی نیمکت تیمش شد.

پویش پاسارگاد که یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها صدرنشینی و صعود خود را به مرحله حذفی مسجل کرده بود، در این بازی خانگی شکستی سنگین را پذیرا شد و در مرحله حذفی دو هفته دیگر در نی‌ریز میزبان نماینده کازرون خواهد رفت.

نماینده نی‌ریز در این رقابت‌ها که با کادر فنی مجرب و بادانش و البته داشتن بازیکنان مستعد و دارای بُعد فنی بالا پای به این مسابقات گذاشت، از همان هفته اول مرحله گروهی تا پایان این دور به جز یک هفته صدرنشین جدول گروه خود بود که این موضوع نشان از بار فنی و تاکتیک پذیری این تیم در طول مسابقات دارد.

پویش پاسارگاد درحالی برای حضور در بالاترین سطح فوتبال استان در رده نونهالان هیچ کمکی از سوی مسئولان شهرستان دریافت نکرده بود، که برای تماشای این بازی از مسئولان بلند پایه  دعوت به عمل آورده بود، اما هیچ یک از آن‌ها در ورزشگاه حاضر نشدند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها