تعداد بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۱۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ - 2022 12 November
 ۳ گل انبوه‌سازان آفتاب مقابل حریف لارستانی حاصل چندانی در بازی خانگی نداشت و امتیازات بین دو تیم تقسیم شد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان جمعه ۱۳ آبان با توقف انبوه‌سازان آفتاب نی‌ریز مقابل ارشاد نوین گله‌دار لارستان در بازی داخل خانه پیگیری شد تا در یک بازی پرگل و تماشایی، نتیجه ۳ بر ۳ رقم بخورد.

در این بازی که با استقبال خوب هواداران انبوه‌سازان در ورزشگاه شهدا همراه بود، اگرچه محسن صنعتی مهاجم این تیم با انجام یک بازی درخشان توانست هتریک کند، اما بی‌دقتی بازیکنان در خط دفاع مانع از پیروزی سوم انبوه‌سازان آفتاب شد تا جای خالی رضا جلالیان در قلب خط دفاعی مشهود باشد.

نماینده نی‌ریز در این مسابقه فرصت این را داشت تا جمع امتیازات خود را به عدد ۹ برساند و خود را از دیگر رقبا جدا کند، اما جریان بازی به نفع آفتاب نبود و تنها ۱ امتیاز حاصل این بازی برای محمد مطوری و شاگردانش بود.

پس از این مسابقه محمد مطوری سرمربی انبوه‌سازان آفتاب با ابراز رضایت از بازیکنان تیمش گفت: اشتباه خط دفاعی و البته نبود رضا جلالیان این فرصت را از ما گرفت تا نتوانیم به ۳ امتیاز خانگی دست پیدا کنیم. در بازی‌های آینده که به مراتب سخت‌تر خواهد بود، تلاش ما بر این است تا ضمن رفع نقاط ضعف، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

در این بازی عوامل تیم انبوه‌سازان آفتاب نی‌ریز نسبت به تصمیمات داور اعتراضاتی داشتند که منجر به اخراج علیرضا نورالهی سرپرست این تیم از روی نیمکت شد و با این حساب وی قادر به همراهی تیم در بازی مقابل عقاب شیراز نخواهد بود.

گلهایی که آفتاب گردان شدند

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها