تعداد بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۱۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 2022 12 November
فرمانده انتظامی استان گفت: با دستگیری 4 نفر، پرونده کلاهبرداری 10 میلیارد تومانی در شیراز بسته شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: نماینده حقوقی یکی از شرکتهای اقتصادی در شیراز، به پلیس آگاهی استان مراجعه و اظهار داشت که افرادی ناشناس یک فقره برگ چک 10 میلیارد تومانی به نام شرکت جعل و اقدام به وصول آن در شعب یکی از بانکهای اقتصاد نوین کرده‌اند که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که کلاهبرداران پس از کلاهبرداری به شهرستان بابل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضائی، به شهرستان بابل اعزام شدند و 4 نفر از کلاهبرداران را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار حبیبی تصریح کرد: کلاهبرداران در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی خود اعتراف و عنوان کردند پس از جعل چک و پاس کردن آن، در یکی از طلافروشی‌های شیراز 800 عدد سکه بهار آزادی خریداری کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان این که متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد: از صدور چک مخدوش و خط خورده پرهیز کنند و در صورت سرقت چک، به سرعت به بانک مراجعه و دستور عدم پرداخت آن را اخذ کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها