تعداد بازدید: ۳۶۷
کد خبر: ۱۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 2022 07 November
تیم فوتبال انبوه سازان آفتاب نی‌ریز در دیداری که محسن صنعتی عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت، به دلیل آشفتگی خط دفاعی 2 امتیاز خانگی را از دست داد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

تیم فوتبال انبوه سازان آفتاب نی‌ریز در دیداری که محسن صنعتی عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت، به دلیل آشفتگی خط دفاعی ۲ امتیاز خانگی را از دست داد.

 از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان جمعه ۱۳ آبان انبوه‌سازان آفتاب نی‌ریز در زمین شماره ۱ ورزشگاه شهدا میزبان ارشاد نوین گله‌دار لارستان بود که با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل این تیم متوقف شد.

در این بازی خانگی انبوه‌سازان در حالی که محسن صنعتی مهاجم این روز‌های آماده خود را همچنان در اوج می‌دید، ۳ مرتبه توسط این بازیکن به گل رسید. اما تزلزل خط دفاعی در نبود رضا جلالیان که به علت بیماری به این بازی نرسیده بود، باعث شد که در هر بار گلزنی محسن صنعتی، گل‌های او توسط تیم حریف پاسخ داده شود.

انبوه‌سازان آفتاب نی‌ریز که در دو بازی ابتدایی خود موفق به کسب پیروزی شده بود، دراین بازی خانگی فرصت این را داشت تا مجموع امتیازات خود را به عدد ۹ برساند و موقعیت خود را در جدول بهتر از قبل کند.

در پایان این دیدار محمد مطوری سرمربی انبوه سازان با تمجید از بازیکنان خود که پرتلاش ظاهر شدند، اشتباهات فردی در خط دفاعی را باعث کسب این نتیجه برای تیمش عنوان کرد و افزود: باید برای بازی‌های بعد که به مراتب سخت‌تر خواهد بود تلاش خود را بیشتر و نقاط ضعف را رفع کنیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها