تعداد بازدید: ۷۶
کد خبر: ۱۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ - 2022 05 November

بازدید رایگان از موزه جام جهانی
به نوشته روزنامه الکاس محمد عبداللطیف شهروند قطری  در اقدامی جالب تمام بلیت‌های جام‌جهانی فوتبال از ۱۹۳۰ را جمع‌آوری کرده و قصد دارد در یک موزه به بازدیدکنندگان نشان دهد. او می‌گوید که بازدید از این موزه برای عموم رایگان خواهد بود.  عبداللطیف می‌گوید که از سال ۲۰۱۴ خود برای تماشای جام جهانی به برزیل و سپس به روسیه رفته و تمام بلیت‌های جام جهانی را تهیه کرده است، اما برای گرفتن بلیت دوره‌های قبلی با چالش مواجه بوده است.

او می‌گوید برای به دست آوردن بلیت‌های جام جهانی به کشور‌های مختلفی سفر کرده و از افراد زیادی در کشور‌های دیگر کمک گرفته و حالا آرشیو خود را کامل کرده، به طوری که تمام بلیت‌های این دوره‌ها را در اختیار دارد و قرار است در یک موزه به نمایش بگذارد. /ایران ورزشی

سرمربی عربستان:
انگلیس و ایران از گروه خود 
در جام جهانی صعود می‌کنند
سرمربی عربستان در پیش بینی مرحله گروهی در رابطه با گروه دوم پیش بینی کرد که انگلیس و ایران به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کنند. طبق پیش‌بینی این سرمربی، شاگردان کی‌روش در مرحله بعد حریف تیم ملی سنگال قهرمان آفریقا خواهد شد.

نام رقیب ایران تغییر می‌کند/ «کمری» به جای ولز
تیم ملی فوتبال ولز پس از جام جهانی نام خود را به «کِمری» تغییر خواهد داد. نامی که خود مردمان ولز آن را به عنوان نام کشورشان به کار می‌برند.

فدراسیون فوتبال ولز در همه مکالمات بین‌المللی و داخلی خود عبارت «کمری» را برای اشاره به خودشان استفاده می‌کنند و می‌خواهند مسیر فدراسیون فوتبال ترکیه را ادامه بدهند و حتی مذاکراتی با سیاستمداران ولزی و مقامات یوفا هم داشته‌اند.

 ولز که در جام جهانی قطر با ایران همگروه است، در این مسابقات از همین اسم استفاده خواهد کرد، اما در سال ۲۰۲۳ و برای مسابقات راهیابی به یورو قصد دارند که از نام جدیدشان استفاده کنند. /ایران ورزشی

مشکل پیش‌بینی نشده انگلیس در جام جهانی
تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر در هتل مجلل سوق الوکره، که در ۱۵ کیلومتری خارج از شهر پایتخت قطر یعنی دوحه قرار دارد، مستقر خواهد شد. کادر فنی تیم ملی انگلیس از مدت‌ها قبل این هتل را به دلیل امکانات مجلل و نزدیک بودن به زمین تمرینی این تیم در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن انتخاب کرده است.

اما حالا نشریه میرر اعلام کرد که یک جشنواره موسیقی در مجاورت این هتل برگزار می‌شود و البته تا ۲۸ شب متوالی ادامه خواهد داشت. در جشنواره MDLBEAST در الوکرا، ۵۶ خواننده اجرا خواهند داشت.

انتظار می‌رود این جشنواره بیش از ۲۰۰ هزار بازدید کننده داشته باشد و حالا کادر فنی تیم ملی انگلیس نگران است که این سروصدا و حضور پرتعداد تماشاگران، خواب و خوراک و شرایط استراحت بازیکنان انگلیسی را مختل کند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها