تعداد بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۱۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ - 2022 22 October

گاف بزرگ شبکه آمریکایی CNN درمورد علی کریمی و مهدوی‌کیا
️شبکه تلویزیونی CNN در خبری اعلام کرده بود که علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، مهرداد پولادی و بهشاد یاورزاده با ارسال نامه‌ای به FIFA از نهاد بین‌المللی فوتبال خواسته‌اند تا فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق و تیم ملی این کشور را از حضور در جام جهانی 2022 که در قطر برگزار می‌شود محروم کند.
 ️اما ساعتی بعد، این شبکه آمریکایی خبر خود را تکذیب و اصلاح کرد و در آخر گزارش نوشت: نام 4 بازیکن سابق تیم ملی ایران به اشتباه در این خبر درج شده بود!

برای نخستین بار در تاریخ؛
 حضور 6 داور زن در جام جهانی 2022
️فیفا در این جام جهانی برای نخستین بار قصد دارد که از داوران خانم برای قضاوت بازی‌ها استفاده کند که این یک اتفاق خاص و مورد توجه در تاریخ رقابتهای جام جهانی است. فیفا نام سه داور زن را در فهرست ۳۶ داور وسط که قرار است در جام جهانی ۲۰۲۲ قضاوت کنند قرار داده است تا شاهد یک اتفاق ویژه در جام جهانی قطر باشیم. ️
پیر لویئجی کولینا رئیس کمیته داوران فیفا گفت: به وضوح بگویم که آنچه برای ما اهمیت دارد کیفیت داوران است نه جنسیت آنها.

گاف عجیب فیفا در مورد ایران
فیفا گاف عجیبی را در معرفی تیم ملی ایران داد. این رسانه رسمی جام جهانی در معرفی ایران پوستری را منتشر کرد که دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات را همچنان سرمربی ایران دانست و در پوستر رسمی درج کرد. این گاف عجیب فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حالیست که کارلوس کی‌روش بیش از یک ماه است که هدایت تیم ملی کشورمان را به جای اسکوچیچ در اختیار دارد.

تمام بازیکنانی که تا به الان جام جهانی قطر را از دست دادند.
انگولو کانته (فرانسه)، دیگو ژوتا (پرتغال)، جورجینیو واینالدام (هلند)، ریس جیمز (انگلیس)، خوائو روخاس (اکوادور)، تاریک تیسودلی (مراکش)، خسوس کورونا (مکزیک)

عابدزاده دروازه بان اول ایران در جام جهانی است 
️یک رسانه اسپانیایی نوشت: امیر عابدزاده پیش از این در جام جهانی روسیه حضور داشت اما در هر سه بازی روی نیمکت نشست.چون گلر اصلی علیرضا بیرانوند بود. دروازه‌بانی که نه در بوآویستای پرتغالی و نه در آنتورپ بلژیک کارش را تمام نکرد. ️

برای این جام جهانی به نظر می‌رسد که امیر شروع کننده خواهد بود. در دیدار سرنوشت ساز مقابل عراق او در تهران وظیفه دفاع از دروازه ایران را بر عهده داشت که یک بر صفر پیروز شد. در جشن صعود به سمت پدرش دوید و دست او را بوسید... این صحنه احساسی به نقاشی دیواری غول پیکر در مرکز پایتخت ایران ختم شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها