تعداد بازدید: ۴۱۲
کد خبر: ۱۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ - 2022 22 October
محمد مطوری سرمربی تیم آفتاب نی‌ریز:
محمد مطوری بازیکن سابق برق شیراز اکنون سرمربی‌گری تیم آفتاب نی‌ریز را پذیرفته است که با او گفتگویی کردیم.
نویسنده : مجید پاکیزه دامن/نی‌ریزان فارس:

تیم آفتاب که از چند ماه قبل با انتشار فراخوان اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر خود کرده بود با محمد مطوری بازیکن سابق برق شیراز به عنوان سرمربی به توافق رسیده و امیدوار است بتواند فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

محمد مطوری گفت: با توجه به بازه زمانی که بنده هدایت تیم را برعهده گرفتم و با وجود چند بازی تدارکاتی که قبل از حضور من انجام گرفته، امید ما بر این است تا فصل را خوب آغاز کنیم.

وی در مورد چگونگی حضور خود در نی‌ریز افزود: شناخت قبلی از فوتبال نی‌ریز داشتم و سال‌های گذشته که در خدمت تیم برق شیراز بودم رو در روی تیمی از نی‌ریز قرار گرفتم و حالا در قامت سرمربی در کنار بازیکنان نی‌ریز قرار دارم.

او ادامه داد: با درخواست آقای جواد پاک‌نژاد که مدیریت این تیم را برعهده دارد و با توافقات صورت گرفته، این پست مهم را در اختیار گرفتم و در مدتی که در کنار تیم هستم تمرینات را به طور منظم پشت سر گذاشتیم.

مطوری درمورد حضور بازیکنان غیربومی در تیم آفتاب گفت: ۴ تا ۵ بازیکن از شیراز به تیم اضافه شده اند که البته به علت مشغله کاری امکان حضور در تمرینات گروهی را ندارند و در شیراز تمرینات خود را انجام می‌دهند و تنها برای مسابقات در کنار دیگر اعضا خواهند بود.

بازیکن سابق برق شیراز و سرمربی حال حاضر آفتاب نی‌ریز امکانات و تجهیزات فوتبال در نی‌ریز را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به کمبود امکاناتی که در دیگر شهر‌های استان و کشور مشاهده می‌شود، وجود دو زمین فوتبال در نی‌ریز و امکاناتی که در اختیار تیم قرار دارد، همه این‌ها در حد یک تیم کشوری است و می‌توان به بهترین شکل ممکن یک تیم را به مرز آمادگی رساند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها