تعداد بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 2022 16 October

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی‌ریز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مراسم نماز جمعه سخنرانی کرد.

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی با اشاره به حوادث اخیر در سطح کشور گفت: «برخی به بهانه مهسا امینی اغتشاشاتی به پا و با امنیت و احساسات روانی مردم بازی کردند. اما نیروی انتظامی با اقتدار امنیت را تأمین کرد. همه نیرو‌های حافظ امنیت با جدیت کمک می‌کنند و اجازه نمی‌دهند خللی در امنیت کشور ایجاد شود. ما نیز قاطعانه در مقابل این افراد خواهیم ایستاد. در حوادث اخیر نیروی انتظامی مورد تعرض و هجمه منافقین، آمریکا و صهیونیست‌ها و برخی خواص داخلی قرار گرفت. اما با حمایت‌های مردم و نیرو‌های مسلح، این اغتشاشات و سر و صدا‌ها و بی نظمی‌ها نمی‌تواند هیچ خللی در اراده مستحکم حافظان امنیت و اقتدار نیرو‌های انتظامی وارد کند.»

وی از بصیرت و هوشمندی مردم نی‌ریز و همچنین پشتیبانی بسیج تشکر کرد و هشدار دارد: «با کسانی که بخواهند در فضای مجازی و حقیقی تعرضی انجام دهند برخورد خواهد شد.»

سرهنگ کرمی به عملکرد ۷ ماهه فرماندهی انتظامی از زمان ورود خود به نی‌ریز اشاره کرد و عنوان داشت: «علاوه بر تأمین امنیت، خدمات اجتماعی زیادی انجام شده است. ما در حوادث غیر مترقبه نیز در کنار مردم بودیم. در این مدت بیش از ۱۰۳۸۰ تماس با مجموعه انتظامی شهرستان برقرار شده، ۵۰ هزار ارباب‌رجوع مراجعه کرده، ۱۰۳۲۹ خدمات مشاوره‌ای که می‌توانست تبدیل به پرونده در دادگستری شود انجام شده، ۳۲۹۵ گواهینامه موتورسیکلت و خودرو صادر و ۵۷۱۳ پلاک‌گذاری انجام شده است. بیش از ۸ تن انواع مواد مخدر و ۸۵ درصد سرقت‌ها کشف شده است. ۱۰۰ درصد پرونده‌های فضای مجازی کشف و عوامل آن شناسایی و دستگیر شدند. ۵۰ درصد افزایش کشف کالای قاچاق و ۸۶ درصد هم کاهش تصادفات درون‌شهری در مقایسه با سال گذشته داشتیم.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها