تعداد بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۱۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 2022 16 October
راه‌های ارتباطی: واتساپ و تلگرام: 1808 800 917 0 دفتر: 0903 5383 - 071 رایانامه (ایمیل):info@neyrizanfars.ir

مجتمع کوثر نور
لطفاً قسمتی از چند پله ابتدایی حسینیه را تبدیل به رمپ کنید تا معلولان و افراد سالخورده بتوانند با ویلچر وارد مسجد شوند.

پاسخ مجتمع کوثرنور:
با سلام و احترام، ان‌شاءا... بررسی و اقدام می‌شود.
-----------//-----------

بیمارستان شهدای سلامت
1- چرا باید عملهای ارتوپدی بیمارستان در روز تعطیل (چهارشنبه 13 مهر) تعطیل شود و بیماران برای کوچکترین عملی اعزام شوند؟ آن هم به دلیل خرابی دستگاه CR 
2- چرا داروهای اورژانسی و ضروری مثل پنتوپرازول، هیدروکورتیزون و سنیتوئین، با وجود قول دکتر بهادر برای تأمین کسری اقلام داروخانه بیمارستان، هنوز موجود نیست؟

پاسخ بیمارستان شهدای سلامت:
1- سلام و احترام، روزهای تعطیل فقط عملهای اورژانسی انجام می‌شود. دستگاه سی‌آر هم که از هفته قبل خراب بوده، قطعه مربوطه به تهران فرستاده شده و ان‌شاءا... تا چند روز آینده درست می‌شود.
۲- در حال حاضر چون داروخانه عملاً قرارداد ندارد و خارج از قرارداد ارائه خدمت می‌کند، مشکلاتی وجود دارد که با رایزنی تا حدودی حل شده است. مثلاً مشکلات کمبود سرم و داروی بیهوشی مرتفع شده است. ولی کاستی‌هایی هم وجود دارد که این هفته برنده مزایده داروخانه مشخص خواهد شد و ان‌شاءا... به زودی مشکلات داروخانه کمتر می‌شود.
-----------//-----------

شبکه بهداشت و درمان - نماینده مجلس
لطفاً با نماینده مجلس و رئیس شبکه بهداشت درخصوص این که چرا باتوجه به حوادث متعدد جاده‌ای، اتوبوس آمبولانس  به نی‌ریز تعلق نگرفته صحبت کنید.
ضمناً چرا آمبولانس جدید به نی‌ریز تعلق نگرفته است؟ چون 2 دستگاه آمبولانس تویوتا خراب است. یکی از آنها در تعمیرگاه 115 استان می‌باشد و اعلام کردند هزینه آن زیاد است.
-----------//-----------

شبکه بهداشت و درمان
چرا برای یک مطب ثابت چشم‌پزشکی در نی‌ریز کاری نمی‌کنید؟ بعد از یک سال که از چشم‌پزشکی درمانگاه هم خبری نبود، دو هفته پیش اعلام کردید چشم‌پزشک برای دو روز به نی‌ریز می‌آید. ما مراجعه کردیم و فقط شماره موبایل از گرفتند. ولی متأسفانه خبری از تماس و نوبت ویزیت نشد. خانمی که اسم می‌نوشت گفت شاید دو سه ماه دیگر نوبتتان شود. مردم که نمی‌توانند تا آن زمان صبر کنند و مجبورند به شهرهای اطراف مراجعه کنند. شهر فسا در یک خیابانش فقط ۵ مطب چشم‌پزشکی هست. چرا نی‌ریز را لایق حتی یک مطب چشم‌پزشکی نمی‌دانید؟
-----------//-----------

نی‌ریزان فارس
لطفاً گزارشی از گورابهای بالادست شهرستان نی‌ریز تهیه کنید و به اطلاع مردم برسانید. با توجه به خشکسالی چند سال اخیر و جلو‌گیری از آبگیری این گورابها توسط مسئولان، چاه‌ها و قناتها خشک یا بسیار کم آب شده است. لطفاً از مسئولان  بپرسید که آیا برنامه‌ای برای امسال دارید یا باز هم  می‌خواهید آب را هدر بدهید؟

نی‌ریزان فارس: با سلام و سپاس: در شماره قبل گزارشی از جلسه شورای شهر و جمعی از مسئولان مرتبط با آب در همین زمینه منتشر کردیم.

 ادارات، سازمانها و نهادهایی که در این شماره به سؤالات و انتقادات مردمی پاسخ نداده‌اند:
- شبکه بهداشت و درمان
- نماینده مجلس

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها