تعداد بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۱۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 2022 08 October
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، از رفع مشکل آنت‌دهی بیمارستان جدید و بهره‌برداری قریب‌الوقوع دستگاه زباله‌سوز آن خبر داد.

دکتر داور آل داود گفت: «برای رفع مشکل آنتن‌دهی بیمارستان جدید، الآن یک دستگاه آنتن سیار توسط همراه اول در حال نصب در بیمارستان است و تا زمانی که دکل آن را هم نصب کنند، این آنتن می‌ماند.»

وی در مورد دستگاه زباله‌سوز و پانسیون پزشکان بیمارستان شهدای سلامت گفت: «با پیگیری‌های دکتر طهماسبی نماینده مجلس، هزینه پیمانکار زباله‌سوز پرداخت شده و او قول داده تا یکی دو هفته دیگر آن را تمام کند. همچنین برای پانسیون پزشکان هم قول تا پایان سال را داده‌اند. الآن دو واحد آماده داریم و ۸ واحد هم تا پایان سال اضافه می‌شود و به عدد ۱۰ ساختمان می‌رسد.»

آل داود مشکل سرمایشی و گرمایشی بیمارستان را کم اهمیت ارزیابی کرد و گفت: «ما مشکل سرمایشی و گرمایشی نداشتیم و مشکل، دستگاه اتومات آن بود که الآن هم به صورت دستی قابل کم و زیاد شدن است. دکتر جمشیدی هم پیگیری کرد و حالا قول داده‌اند بیایند اتومات آن را نصب کنند؛ ولی هنوز نیامده‌اند. البته زمانی بیمارستان توری نداشت و مجبور بودیم پنجره‌ها را بخصوص در بخش اورژانس ببندیم و گرما اذیت می‌کرد. اما حالا که توری داریم، این مشکل پیش نمی‌آید.»

رئیس شبکه بهداشت در مورد آخرین اقدامات برای برگزاری مزایده بیمارستان قدیم برای راه‌اندازی درمانگاه عنوان داشت: «همه کار‌های آن شده. یک کمیسیون ماده ۲۰ است که باید پروانه را صادر کند و پس از آن حکم ما صادر می‌شود و  آن را به مناقصه می‌گذاریم؛ وگرنه موافقت‌ها همه انجام شده است. فقط باید کمیسیون ماده ۲۰ برگزار شود تا مجوز را به ما بدهند و بتوانیم آن را به مناقصه بگذاریم. زمان دقیق برگزاری کمیسیون مشخص نیست؛ اما مهم موافقت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوده که انجام شده است.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها