تعداد بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۱۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ - 2022 01 October
همه چیز به روز آخر کشیده شد
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

 با پیروزی استعداد‌های درخشان و تساوی شهدای ریزاب مشخص شدن قهرمان لیگ برتر فوتبال بزرگسالان نی‌ریز به روز آخر کشیده شد.

در هفته چهارم و ماقبل پایانی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان نی ریز پنجشنبه و جمعه ۳۱ شهریور و ۱ مهر دو بازی انجام شد که در اولین دیدار از این هفته استعداد‌های درخشان یکی از مدعیان کسب قهرمانی در مصاف با قرایی قشقایی به نتیجه پیروزی ۲ بر صفر دست یافت تا سرنوشت تیم قهرمان را خودش مشخص کند.

در این بازی امیرحسین قصابی و محمد علیخانی برای استعداد‌های درخشان موفق به گلزنی شدند.

استعداد‌ها که برای قهرمانی، شهدای ریزاب سرسخت را در کنار خود می‌بیند، در بازی آخر باید به مصاف فجرمهتاب برود و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند فارغ از هر نتیجه‌ای که شهدای ریزاب مقابل قرایی قشقایی به دست می‌آورد قهرمانی خود را جشن بگیرد.

اما در دیگر بازی، شهدای ریزاب لغزش بی‌موقعی داشت و در روزی که می‌توانست رقابت شانه به شانه و تنگاتنگ خود با استعداد‌های درخشان را حفظ کند، مقابل پویش پاسارگاد قعر جدولی تن به تساوی ۲ بر ۲ داد تا در یک هفته مانده به پایان فصل، فاصله‌ای ۲ امتیازی با استعداد‌ها بگیرد.

در صورت تساوی یا شکست استعداد‌های درخشان در بازی پایانی و پیروزی شهدای ریزاب، این شهدای ریزاب است که می‌تواند جام را به خانه ببرد و جشن و پایکوبی قهرمانی بگیرد.

در این دیدار برای پویش پاسارگاد سعید شیخعلی و علی فداکار گلزنی کردند و مهدی اشرف و محمد غلامی برای شهدای ریزاب موفق به باز کردن دروازه حریف شدند.

شهدای ریزاب بر لبه تیغ

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها