تعداد بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۱۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ - 2022 24 September

سه قبضه سلاح ساچمه‌زنی تک‌لول و دولول در مناطق آزاد همجوار با منطقه حفاظت‌شده بهرام گور در ابتدای شکار و یک قبضه اسلحه به همراه لاشه سه کبک در این منطقه کشف و ضبط شد.
به گزارش روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، رئیس اداره پارک ملی قطرویه گفت: یگان منطقه حفاظت شده بهرام گور طی یک هفته گشت و کنترل، موفق به کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه شد. 

جواد مهدی‌پور افزود: تعداد سه قبضه سلاح ساچمه‌زنی یک لول و دولول مجاز در ابتدای زمان شروع به شکار و قبل از شکار پرندگان وحشی نظیر کبک و تیهو، در حواشی منطقه حفاظت‌شده بهرام‌گور (مناطق آزاد) از متخلفان کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در مأموریتی دیگر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی قطرویه و منطقه حفاظت‌شده بهرام‌گور، در محل حوزه باغ چوبی واقع در گردنه چیل، موفق به دستگیری یک شکارچی متخلف و کشف و ضبط یک قبضه سلاح ساچمه‌زنی یک لول مجاز به همراه لاشه سه کبک شکار شده و پنج عدد فشنگ ساچمه‌زنی شدند.  

مهدی‌پور افزود: پرونده متخلفان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است. 

 وی تصریح کرد: گروهی از متخلفان اهل و ساکن شهرستان سیرجان بودند و پرونده قضایی با توجه به واقع شدن محل تخلف در حوزه این شهرستان، از طریق مراجع قضایی آنجا رسیدگی خواهد شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها