تعداد بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۱۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ - 2022 24 September
راه‌های ارتباطی: واتساپ و تلگرام: 1808 800 917 0 دفتر: 0903 5383 - 071 رایانامه (ایمیل):info@neyrizanfars.ir

شهرداری نی‌ریز
۱- لطفاً در پارک بانوان تاب و سرسره بزرگ نصب کنید.
۲- پیاده‌رو بولوار شهید سلیمانی وضعیت نامناسبی دارد و بخش زیادی از آن خاکی است و نیاز به موزائیک فرش دارد. لطفاً اقدام کنید.
۳- چرا کاشی فرش ابتدای بولوار شهید سلیمانی بخصوص جلوی دانشگاه پیام‌نور را تعویض نمی‌کنید؟ اصلاً کاشی نیست؛ مقداری آسفالت است و مقداری هم خاکی. واقعاً برای محیط دانشگاهی مناسب نیست؛ بخصوص این که افرادی از سایر شهر‌های استان هم به اینجا مراجعه می‌کنند.

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
۱- ضمن تشکر از شما شهروند گرامی، موضوع پیگیری و در صورت امکان اقدام خواهد شد.
(آقای خالقی، مسئول واحد فضای سبز و زیباسازی)


۲ و ۳- با سلام خدمت شهروند محترم، پیاده‌رو خیابان شهید سلیمانی در بودجه سال ۱۴۰۱ قرار ندارد و پیاده‌رو خیابان شهید نواب صفوی در بودجه است که قسمت زیادی از آن  اجرا شده است.
(آقای پیوندی مسئول واحد عمران)
-----------//-----------

بنیاد شهید 
لطفاً چند صندلی در کنار قبور مطهر شهدا برای نشستن مادر و پدران و همراهان نصب کنید تا مراجعه کنندگان روی مقبره شهدا ننشینند.

پاسخ بنیاد شهید:
سلام علیکم، به استحضار می‌رساند این موضوع قبلاً از طریق شهرداری محترم پیگیری شده و ان‌شاءا... مجدداً طرح خواهد شد.
همچنین کمیته خادمین شهدا در برنامه زیارت هفتگی (عصر‌های پنجشنبه) تدارک صندلی دارند.
-----------//-----------

شبکه بهداشت و درمان
چرا در نی‌ریز هیچ متخصصی به جز دکتر مزیدی‌مرادی فرم ارجاع را که مصوب خود وزارت بهداشت است و در همه شهرستان‌ها قبول می‌کنند، قبول نمی‌کند؟ چرا مردم باید ویزیت آزاد بدهند؟

پاسخ شبکه بهداشت و درمان:
سلام و خداقوت، متأسفانه قرارداد بیمه‌های پزشکان به صورت مطلوب اجرا نمی‌شود. دلیل آن را باید از بیمه سلامت و بیمه تأمین اجتماعی پرس و جو کرد. با توجه به تأخیر پرداخت بیمه‌ها و عدم قرار‌داد خود بیمه با خیلی از متخصصان، این مشکل به وجود آمده است.
-----------//-----------

شورای شهر نی‌ریز
چرا نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌های شهرک امیر‌کبیر را انجام نمی‌دهید؟

پاسخ شورای شهر نی‌ریز:
با احترام، در پاسخ به سؤال شهروندان گرامی در خصوص نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌های شهرک امیرکبیر، به اطلاع می‌رساند که شورای اسلامی شهر نی‌ریز این موضوع را در دستور کار قرار داده و در جلسه مورخ ۲۷/۵/۱۴۰۱ مصوب شد که معابر، میادین، خیابان‌ها و کوچه‌های بدون نام در حوزه شهری، توسط شهرداری بررسی و جهت نام‌گذاری به شورای شهر اعلام شود و به محض دریافت لیست، نسبت به نامگذاری معابر اقدام می‌گردد.
-----------//-----------

میراث فرهنگی
چرا میراث فرهنگی نی‌ریز جهت ثبت آثار معنوی مثل چاقوسازی و دیگر آثار باستانی کاری نمی‌کند؟ لطفاً در مورد ضرورت تغییر نگاه میراث فرهنگی شهرستان گزارشی تهیه کنید. چرا ما در نی‌ریز روستای هدف گردشگری نداریم؟
-----------//-----------

اتاق اصناف
چرا در شهر ما این قدر نرخ آرایشگاه‌های مردانه و زنانه زیاد است؟ لطفاً نرخنامه جدید را در هفته‌نامه چاپ کنید. مگر جدیداً نرخ‌ها افزایش داشته؟ چون ما که مراجعه کردیم گفتند نرخنامه جدید برایمان آمده است.
-----------//-----------

راه و شهرسازی
با سلام و آرزوی سلامتی و موفقیت برای دست‌اندر‌کاران جهش ملی مسکن نی‌ریز، طبق شنیده‌ها و تأیید ادارات مربوطه، قرار است در شهرک کنار دانشگاه منازل در زمینی ۴۰۰ متری در دو طبقه و با چهار واحد ساخته شود. در حالی که ریاست محترم جمهور و وزیر محترم راه و شهرسازی تأکید و اصرار بر ساخت خانه‌های ویلایی و در کلان شهر‌ها دو طبقه‌ای دارند.

در نی‌ریز حدود ۷۰ هکتار از زیتون‌های بالای شهرک شهید رجایی خلع ید شده و در اختیار اداره راه و شهر‌سازی قرار گرفته و یا خواهد گرفت. یعنی شهرک ۶۰ هکتار‌ی مصوب و ۷۰ هکتار فاز۲ و حدود ۲۰ هکتار در شهرک امیرکبیر و... کاملاً  نیاز را تأمین خواهد کرد؛ لذا مصرانه از مسئولان و شورای شهر و دلسوزان درخواست می‌کنیم اشتباهات مسکن مهر قبلی و... را تکرار نکنند. در ضمن افراد زیادی حاضر به در اختیار گذاشتن زمین و مشارکت در این امر هستند.
-----------//-----------

نی‌ریزان فارس
۱- فقط شطحیات اشباح نبود، بچه‌های ما هم در اجرای دغدغه دختران، از اول تابستان خیلی زحمت کشیدند.‌ای کاش پیامی هم برای این بچه‌ها در گروه بود؛ مثل دختر من که خیلی زحمت کشید و مقام سوم زن بازیگر را گرفت. بعضی وقت‌ها یک دلخوشی بد نیست. متشکرم.

نی‌ریزان فارس: با سلام و سپاس، در مورد تئاتر مورد نظر شما هیچ اطلاعی به هفته‌نامه داده نشده است. چنانچه اطلاع دهند، پوشش کامل داده خواهد شد.  

۲- سلام، وقت بخیر. ضمن تشکر از دست‌اندر‌کاران هفته‌نامه خوب نی‌ریزان فارس، خواستم بدین وسیله از کسانی که در ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری اقدام کرده‌اند، (هیئت ورزش‌های همگانی و سایرین) تشکر و قدردانی کنم. زیرا یکی از منکرات امروز جامعه ما استفاده از سوخت‌های فسیلی و گرمازایی آن است که محیط‌زیست را به مخاطره انداخته است.

این اقدام ستودنی است؛ زیرا می‌تواند طلیعه دوستی با محیط زیست باشد. به امید آن که همه افراد جامعه با افکاری نو به یاری محیط زیست بیایند.

در ضمن خواستم در مورد دوستی با محیط زیست و استفاده از پنل‌های خورشیدی هم در هفته‌نامه مطالبی ارائه دهید.  

نی‌ریزان فارس: با سلام و سپاس، امید است بتوانیم به پیشنهاد شما عمل کنیم.

 ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌هایی که در این شماره به سؤالات و انتقادات مردمی پاسخ نداده‌اند:
- میراث فرهنگی
- اتاق اصناف
- راه و شهرسازی

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
0
سلام لطفاً از شهرداری مشکان سوال فرمایید چرا برای بازسازی وسایل بازی پارک بافت قدیم مشکان از جمله تاب که شکستگه و ناایمن شده و یا عدم وجود اسفنج زیر این مجموعه اقدام نمی کنند ؟؟
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها