تعداد بازدید: ۴۶۸
کد خبر: ۱۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ - 2022 24 September
آیین تکریم و معارفه رئیس پلیس راه نى‌ریز - سیرجان ️با حضور سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس و هیئت همراه، سرهنگ كرمى فرمانده انتظامى شهرستان نى‌ریز، میرزایى معاون فرماندارى و جمعی از مدیران شهرستان و نیروهاى نظامی و انتظامی، برگزار شد. 

️در این آیین که در دفتر فرماندهى انتظامى نى ریز برگزار شد، از زحمات سرهنگ مباركى تجلیل و طى حكمى، سرهنگ امین اقبالیان به عنوان سرپرست پلیس راه نى‌ریز معرفی شد.

فرمانده انتظامى شهرستان نى‌ریز پلیس راه را یکی از قسمتهای مهم و حساس در نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: با توجه به نوع مأموریتهای کارکنان پلیس راه که به صورتهای مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، اخلاق و رفتار خوب در مواجهه با شهروندان، بسیار مورد تأکید است.

وی کسب رضایتمندی مردم را یکی از اهداف نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: مجموعه کارکنان نیروی انتظامی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

️در ادامه این مراسم، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس، گفت:امروزه ترافیک یکی از مشکلات جوامع بشری است؛ به گونه‌ای که به همین مناسبت در سازمان ملل یک روز را بدون حادثه در نظر گرفته‌اند. 

وی گفت: استان فارس به لحاظ وسعت وپیچیدگیهایی که دارد از جمله مهمان پذیر بودن آن ، دارا بود مناطق فرهنگی ،تاریخی وگردشگری همواره پذیرای سیل عظیم مسافران از اقصی نقاط کشور است

️سرهنگ دهقانى گفت: اگر نگاهی به حوادث رانندگی داشته باشیم، می‌بینیم با توجه به این که از سال ١٣٨٦ ما یک روند کاهشی تصادفات در سطح کشور و همین طور در استان فارس را شاهد بوده‌ایم، اما درحال حاضر به عنوان دومین استان برتر کشور در حوادث رانندگی قرارداریم.

وی افزود: در سال گذشته فقط در حوزه پلیس راه، حدود هزار و پنجاه نفر از هموطنان ما در جاده‌های استان فارس جان خود را از دست داده‌اند که این یک رقم سنگین است‌.

دهقانی عنوان داشت: یکی از اهدافی که دولت و مجموعه راهور دنبال می‌کند، این است که بتوانیم این رقم را كاهش دهیم.

️رئیس پلیس راه شمال استان با بیان این‌ که امروز مسئله تصادفات بیش از گذشته برای همه نگران‌کننده شده است، گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری نیز کاهش تلفات و صدمات ناشی از حوادث رانندگی است.

️سرهنگ دهقانى گفت: ترافیک یک مقوله چند وجهی اجتماعی است که پلیس به تنهایی قادر به کنترل و برخورد با آن نیست و نیاز به همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های متولی امر ترافیک دارد.

️وى از خدمات سرهنگ مباركى رئیس پلیس راه تقدیر کرد و گفت: سرهنگ مباركى در همین مدت کوتاه خدمتش خوب درخشید و عملکرد بسیار خوبی داشت.

ایشان افزود: پلیس راه نى‌ریز که در محور شرقى استان فارس قرار دارد، از حوزه‌های استراتژیک استان فارس است که درصد بالاى رفت و آمد به جنوب کشور از حوزه آن می‌گذرد و با توجه به منطقه گردشگری و تاریخی و همچنین وجود قطب صنعتى از جمله معدن گل‌گهر، فولاد نى‌ریز و… و تردد ماشینهاى سنگین كه این محور از اهمیت خاصی برخوردار است، لازم است که مدیران و فرماندهان با تجربه و مقتدر در این حوزه انجام وظیفه کنند. در همین راستا جناب سرهنگ اقبالیان با توجه به سوابق خدمتی که دارند، از امروز سکان هدایت مجموعه پلیس راه نى‌ریز - سیرجان را بر عهده می‌گیرند. امیدواریم که مسئولان شهرستان و ایشان در یک تعامل خوب با یکدیگر همکاری کنند و در ضمن مسئولان شهرستان نى‌ریز در زمینه‌های مادی و معنوی به فرمانده جدید کمک کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان در پایان قول داد كه موضوع مشكل گردنه لاى‌رز از جمله نصب تابلوهاى هشداردهنده، آرام سازی ترافیک و… را پیگیرى کند.

اقبالیان جایگزین مبارکی در پلیس راه نی‌ریز
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها