تعداد بازدید: ۳۲۲۲
کد خبر: ۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶ - 2016 30 May
اعضای یک خانواده قاچاقچی که از کرمان به شیراز سفر می‌کردند در گلوگاه قطرویه به دام افتادند.

بنابر اعلام  دکتر محمد صادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز، مأموران مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایست و بازرسی قطرویه در ساعت 4 صبح روز جمعه 7 اردیبهشت‌ماه در حین کنترل خودروهای عبوری، به یک پژو پارس سفید مشکوک شدند.

آنها در قالب یک خانواده مسافرت می کردند و ادعا داشتند که از کرمان برای زیارت شاهچراغ به شیراز می‌روند. آنها متشکل از پدر و پسر 42 و 24 ساله، مادر و عروس 44 و 18ساله و نیز دو نوه  دختر و پسر 2 و5 ساله بودند.

به گفته دادستان، مأموران  کاردان و بادرایت فرماندهی انتظامی شهرستان نی‌ریز در حین سئوال و جواب متوجه یک سرنخ شدند و به بازرسی دقیق خودرو پرداختند. در این بازرسی 980 گرم ماده مخدر هروئین  که به شکل ماهرانه‌ای در لاستیک زاپاس آن جا سازی شده بود کشف و ضبط گردید.

این خانواده اهل استانهای همجوار هستند و این مقدار هروئین را از استانهای مرزی با قیمت ارزان خریداری کرده بودند تا با چندین برابر قیمت در شیراز به فروش  برسانند. چهار متهم اکنون با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند و تحقیقات برای شناسایی خریدار این مواد ادامه دارد. دو کودک خردسال نیز تحویل اقوام شده‌اند. خودرو خانواده نیز به نفع دولت مصادره گردید.


کانال تلگرام هورگان


کانال اینستاگرام هورگان

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها