تعداد بازدید: ۸۰
کد خبر: ۱۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ - 2022 18 September
نویسنده : روابط عمومی فرمانداری

دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نی‌ریز در سال جاری به منظور بررسی و رفع مشکلات کتابخانه‌های عمومی، به ریاست مختار یوسفی فرماندار و با حضور میرزایی معاون هماهنگی امور عمرانی، علی‌اکبر عابدین‌نژاد رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

در این جلسه فرماندار نی‌ریز گفت: خوشبختانه شهرستان نی‌ریز از ظرفیت خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی برخوردار است؛ تا جایی که در بعضی از جشنواره‌های سراسری افتخار آفرینی کرده است که این نشان از قابلیت ویژه شهرستان در استان و کشور را دارد.

یوسفی در ادامه خواستارتشکیل جلسه‌ای با حضور اداره کتابخانه‌ها، فولاد غدیر، بخشدار، شهردار و شورای ‌شهر قطرویه شد و تأکید نمود هر چه سریعتر برای احداث کتابخانه شهر قطرویه که نیازی ضروری می‌باشد چاره‌اندیشی شود.

در ادامه عابدین‌نژاد رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نی‌ریز با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های فرهنگی هر شهرستان داشتن کتابخانه‌های عمومی است خواستار تقویت بنیه فضاهای مطالعاتی و ساخت کتابخانه عمومی به ویژه در مراکز بخش‌ها و روستاهای شهرستان شد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال466 برنامه فرهنگی با محوریت جلسات وبیناری، معرفی کتاب، کارگاه آموزشی، جلسات مطالعاتی، مشاوره، نشست تخصصی، مسابقات، بخش کودک ، مشاوره ، کتابخوانی و ... برگزار شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نی‌ریز همچنین به خاطر واریز نیم درصد سهم کتابخانه‌ها در سال 1400 از محل درآمد شهرداری‌ها، از شهرداران شهر نی‌ریز ومشکان تشکر نمود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها