تعداد بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۱۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ - 2022 16 September
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: فردی که صبح جمعه ۲۵ شهریور چند شهروند را در مسجد حاج عباس واقع در خیابان حافظ به وسیله چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ فرج شجاعی در تشریح جزئیات این حادثه گفت : ساعت ۹ صبح جمعه 25 شهریور،  برابر تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پليسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی چند نفر شهروند در یکی از مساجد شیراز بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 


وی گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص گردید مردی ۳۲ ساله اهل یکی از شهرستان های اطراف شیراز  به دلایل نامعلومی  ۸ نفر شهروند را پس از پایان مراسم دعای ندبه در مسجد حاج‌عباس واقع در خیابان حافظ با چاقو مجروح کرده است.

این مقام انتظامی افزود: متهم با  تلاش ماموران کلانتری ۳۴ جام جم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد. و ۸ نفر مصدوم نیز توسط ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز  اظهار داشت برابر استعلام صورت گرفته خوشبختانه وضعيت مصدومان رضایتبخش اعلام شده و تحقیقات از متهم درخصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است .


سرهنگ شجاعی بابیان اینکه  مسئولان انتظامی شیراز با حضور در بیمارستان از مصدومان حادثه عیادت و دلجویی کردند، از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار را از طریق منابع رسمی و خبرگزاری های معتبرپیگیری و دریافت کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها