تعداد بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۱۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ - 2022 10 September
مسیر تارم پس از یک سال زیرسازی با تلاش مالکان آنجا آسفالت شد.
خبرنگار: معصومه شعبانپور

سید جمال جسمانی از مالکان مسیر تارم در گفتگو با ما با اعلام این خبر گفت:  جاده آبشار تارم حدود ۴۰ مالک حضور دارند و در ابتدا اعتبار یک میلیاردی برای آن پیش‌بینی شده بود اما در نهایت چون قیر آن در سال گذشته خریداری شده بود با ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

جسمانی در مورد مشخصات فنی این پروژه گفت: مسیر این پروژه از انتهای آسفالت قبلی که توسط شهرداری و در زمان آقای امینی انجام گرفته بود شروع شد و بالاترین نقطه که امکان حرکت خودرو وجود داشت، آسفالت گردید.

این مسیر در ۱۳۶۰ متر طول و با عرض مفید ۴متر نزدیک به ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت شده است.

وی ضمن تشکر از صبوری مالکان این مسیر، شهردار نی‌ریز و شورای شهر که مصوبه آسفالت این مسیر را به امضاء رساندند گفت: لازم می‌دانم از جناب آقای مهندس فرغت شهردار نی‌ریز به جهت اینکه این جاده یک مسیر گردشگری می‌باشد و همکاری ویژه با ما داشتند تقدیر و تشکر کنم. همچنین از آقای پیوندی مسئول واحد عمران شهرداری نی‌ریز که برای ما در این ارتباط سنگ تمام گذاشتند، متشکرم.

او همچنین عنوان کرد: در طول ساخت و ساز این جاده سعی کردیم کمترین آسیب به محیط‌زیست وارد شود و در انتهای مسیر نیز پارکینگ بزرگی در نظر گرفته شده تا خودروها به راحتی در آنجا پارک کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
0
0
خبر بد براي محيط زيست و طبيعت دستان
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها