تعداد بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۱۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۹ - 2022 28 August
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

با شکست دوباره پویش پاسارگاد مقابل شهدای ریزاب و توقف استعدادهای درخشان مقابل قرایی قشقایی، لیگ برتر فوتبال نی‌ریز هفته سوم خود را پشت سر گذاشت.

از دور رفت این مسابقات و از هفته سوم پیکارها، پنجشنبه 27 اَمرداد در اولین بازی هفته پویش پاسارگاد قعرنشین در ادامه ناکامی‌های خود مقابل شهدای ریزاب با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و بدون امتیاز بر انتهای جدول تکیه زد.

شهدای ریزاب که با این پیروزی همچنان خود را در کورس نگه داشته و با ارائه بازی‌های هجومی چشم به قهرمانی در این رقابتها دوخته، با کمی چاشنی شانس توانست 3 امتیاز حساس این بازی را به دست آورد.

در این بازی مسلم کرمی سرمربی پویش پاسارگاد اخراج شد که در هنگام خروج از زمین خبر از خداحافظی از فوتبال را داد.

این تصمیم به ظاهر قطعی از سوی مسلم کرمی در حالی انجام گرفته که نسبت به داوری این دیدار معترض بود و حتی احسان درستی کمک او نیز در اعتراض به تصمیمات داور از کنار زمین اخراج شد.

تک گل این دیدار توسط حمید عابدی برای شهدای ریزاب به ثمر رسید.

در دومین دیدار از این هفته جمعه 28 اَمرداد قرایی قشقایی که رقیب سرسخت و جدی برای دو تیم بالانشین جدول یعنی استعدادهای درخشان و شهدای ریزاب به شمار می‌رود، مقابل استعدادهای درخشان به نتیجه تساوی 1 به 1 دست یافت تا رقابت در نیم فصل نخست برای کسب عنوان قهرمانی داغ تر شود.

این نتیجه برای استعدادهای درخشان و سعید زارع سرمربی این تیم در حالی به دست آمد که آنها در هفته دوم نیز مقابل شهدای ریزاب به همین نتیجه دست یافته بودند.

در این بازی ایوب علیخانی برای استعدادهای درخشان و علی بیگی برای قرایی قشقایی موفق به گلزنی شدند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها