تعداد بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۱۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۴ - 2022 28 August
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای ضمن تمدید مهلت ثبت‌نام، اصلاحات سری سوم دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای ضمن تمدید مهلت ثبت‌نام، اصلاحات سری سوم دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

متقاضیانی که تا امروز ۶ شهریورماه برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا فردا  دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه های مورخ ۱۴۰۱/۶/۲ و ۱۴۰۱/۶/۳ و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

سازمان تأمین اجتماعی برای تکمیل ظرفیت نیرو‌های خود، با اولویت نیرو‌های بومی استخدام می‌کند.

متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ثبت‌نام به صورت اینترنتی از دوشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ شروع شده و تا یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ادامه خواهد داشت.

کارت شرکت در آزمون، از روز سه‌شنبه ۱۲/۰۷/۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌ر‌سانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ در مراکز اسـتان‌ها برگزار خواهد شـد و ملاک تعیین حوزه امتحانی، بر پایه انتخاب داوطلب در تقاضانامه به هنگام ثبت‌نام خواهد بود.

نوشتنی است در دفترچه ثبت‌نام این آزمون، برای نی‌ریز سه نفر نیروی زن و مرد (یک نفر کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی و دو نفر کارشناس امور بیمه‌ای) در نظر گرفته شده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها