تعداد بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۱۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ - 2022 21 August
هفته دوم لیگ برتر فوتبال نی‌ریز
لیگ فوتبال بزرگسالان نی‌ریز در حالی وارد هفته دوم شد که قرایی قشقایی بسترم با بازیکنان نام آشنا از جمله حجت بیگی و صمد زارع با پیروزی پرگل سایه سنگین خود را بر سر دیگر حریفان گسترانیده است.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

در هفته دوم این رقابتها پنجشنبه 20 اَمرداد تیم قرایی قشقایی از منطقه بسترم نی‌ریز در زمین شماره 2 ورزشگاه شهدا میزبان فجرمهتاب بود و توانست با 4 گل به پیروزی برسد. این تیم که در هفته اول به قرعه استراحت خورده بود، از فرصت به دست آمده استفاده کرد و در نخستین بازی خود با دو گلِ حمید بیگی و گلهای ایمان بیگی و صمد زارع  دست پُر از زمین خارج شد و پس از استعدادهای درخشان و شهدای ریزاب 4 امتیازی، با یک بازی کمتر و 3 امتیاز بالاتر از فجرمهتاب بدون امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

فجر مهتاب نیز که در فصل جاری با تمام توان پا به این مسابقات گذاشته، تاکنون از کسب امتیاز بی‌بهره بوده است.

در دیگر بازی این هفته که جمعه 21 اَمرداد برگزار شد، مصاف تیمهای اول و دوم جدول برنده نداشت و استعدادهای درخشان که تا اواسط نیمه دوم با یک گل از شهدای ریزاب عقب بود، توانست به لطف ضربه پنالتی از شکست زودهنگام فرار کند.

شهدای ریزاب نیز که به مانند بازی نخست خود تیم دست و پا بسته‌ای نبود و پیروز نیمه اول بود، در نهایت با دادن پنالتی به حریف، پیروزی را با تساوی عوض کرد تا هر دو تیم یک امتیاز از این دیدار عایدشان شود.

در این بازی برای شهدای ریزاب مصیب اشرف و برای استعدادهای درخشان مجتبی علیزاده گلزنی کردند.

پربازدیدها