تعداد بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۱۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 2022 20 August

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، مراحل اخذ و یا تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی را تشریح کرد. 

سرهنگ مهدی افشین‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  با توجه به رشد چند برابری درخواست گذرنامه نسبت به سالهای گذشته و افزایش ترافیک کاری، زائران از موکول کردن اخذ یا تمدید گذرنامه به روزهای آخر منتهی به اربعین حسینی خودداری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی نرم‌افزار (پلیس من)، متقاضیان گذرنامه جهت پیگیری اخذ گذرنامه و آگاهی از مراحل صدور و دریافت بارکد پستی، نرم‌افزار مذکور را نصب کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان  فارس گفت: همچنین جهت پرداخت عوارض خروج از کشور، با ورود به نرم‌افزار مورد نظر و با انتخاب نوع سفر هوایی یا زمینی، نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.

سرهنگ افشین‌فر اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل جدید پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، متقاضیان جهت دریافت گذرنامه ملزم به احراز هویت و ارائه عکس بیومتریک هستند که همه مراحل فوق در دفاتر پلیس+10 انجام می‌گیرد .

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت فقدان گذرنامه و جهت جلوگیری از سوء استفاده از مدارک مسافرتی خود، به سرعت از طریق نرم افزار پلیس من نسبت به ثبت فقدان اقدام کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها