تعداد بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۱۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ - 2022 18 August
با اخذ دستور دادستان و با ترک تشریفات و تحت عنوان اخلال در نظام اقتصادی، پلمب واحدهای متخلف صنفی به جای جریمه نقدی اعمال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره صمت شهرستان نی‌ریز، حسب مصوبه کارگروه تنظیم بازار و تأکید فرماندار بر برخورد جدی با تخلفات صنفی، گشتهای نظارتی تقویت و اعمال پلمب مغازه‌ها با دستور مستقیم دادستان شهرستان در دستور کار اعضای گشت قرار گرفت.


رئیس اداره صمت، با اشاره به تقویت گشتهای مشترک صمت، اماکن انتظامی و اتاق اصناف در نی‌ریز، اظهار داشت: «در گشتهای مرداد ماه، علاوه بر معرفی تعدادی از متصدیان صنفی به تعزیرات حکومتی، ۸ واحد صنفی پلمب شد.»


سهراب قدم‌زن ضمن تأکید مجدد به تمام متصدیان صنفی برای بازنگری سریع قیمتهای درج شده و رعایت درصدهای سودقانونی، از تصمیم آینده بر پلمب واحدهای صنفی که با تخلفات سنگین موجب نارضایتی مصرف‌کنندگان شوند و رسانه‌ای کردن آن در نشریات و فضای مجازی خبر داد.


وی در ادامه، ضمن اشاره به اجرای مصوبه سران قوا برای ساماندهی قیمت اجاره بهای املاک، ازمستأجرین خواست تا برای اصلاح قولنامه به مشاوران املاک مراجعه و نتیجه رابه اداره صمت و اتاق اصناف اطلاع‌رسانی کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها