تعداد بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۱۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ - 2022 14 August
شاهسونی، باغبانی و قربانی رؤسای شورای شهر

جلسه انتخاب هیأت رئیسه شوراهای اسلامی در 3 شهر نی‌ریز، مشکان و قطرویه برگزار شد و محمد شاهسونی رئیس شورای شهر نی‌ریز شد.

حجه‌الاسلام باغبانی برای بار دوم به عنوان رئیس شورای اسلامی مشکان انتخاب گردید.

همچنین مجتبی قربانی رئیس شورای شهر قطرویه شد.

محمد شاهسونی جوان‌ترین رئیس شورای شهر در نی‌ریز

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر نی‌ریز در فضایی نه چندان صمیمی در روز سه‌شنبه ۱۸ اَمرداد برگزار شد.

در این جلسه که مختار یوسفی فرماندار نی‌ریز حضور داشت با رأی مخفی اعضا، محمد شاهسونی با ۳ رأی به عنوان رئیس شورای شهر نی‌ریز به مدت یکسال برگزیده شد.

«محمد شاهسونی» فرزرند «جمشید» متولد آذر ۱۳۷۰ صادره و ساکن نی‌ریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر است.

دیگر آراء جلسه:
نائب رئیس: سیدمجتبی افسر (۳رأی)

منشی اول، سخنگو و خزانه‌دار: حمید پریش (۳رأی)

همچنین سید علاءالدین فقیه و سید محمد جواد قطبی به عنوان عضو به کار خود ادامه خواهند داد.

در ابتدای این جلسه سید علاءالدین فقیه رئیس سابق شورای شهر نی‌ریز با اعلام اینکه کارهای خوبی در سطح شهر و شهرداری انجام شده است گفت: مهم‌ترین اقدامی که در این دوره انجام شد آن است که درِ شورا به روی مردم باز بود و اعضای شورا خود را مقید کرده بودند که در تمام مراسم شهر شرکت کنند.

در این مدت تعداد ۶۰ جلسه برگزار کردیم که ۱۱ جلسه با محلات و ۱۷ جلسه با ادارات بوده و مصوبات بسیار زیادی را به تصویب رسانده‌ایم که اغلب این مصوبات اجرایی شده است. من در همین جا از تمام اعضاء تشکر می‌کنم.

مختار یوسفی فرماندار نی‌ریز با بیان اینکه این مسئولیت تمام شدنی است گفت: خود من تا معاونت وزیر هم رفتم اما خوش به حال کسی که خدمت را برای مردم بر می‌گزیند. مسئول یعنی فرد مورد سؤال واقع شده. در هر پست و سمتی که باشید باید برای مردم کار کنید.

پریش دیگر عضو شورای شهر با بیان اینکه مطالبه‌گری از مردم را خواهانیم گفت: سعی می‌کنیم حرکت به سمت شورای شهر ادامه یابد نه اینکه شورای شخص و شهرداری شویم.

محمد شاهسونی رئیس جدید شورای شهر نی‌ریز هم با بیان اینکه بودجه امسال اولین بودجه‌ای بود که این شورا بسته عنوان کرد: بنا داریم با اطلاع‌رسانی برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را ادامه دهیم.

مجتبی افسر نائب رئیس شورای شهر هم با بیان اینکه نقل قول‌هایی که از او می‌شود را تکذیب می‌کند گفت: ما ماده ۸۳ قانون شوراها را به جد پیگیری می‌کنیم و از راه قانون پیش خواهیم رفت.

نوشتنی است ماده ۸۳ یکی از موادی است که در آن شهردار مورد سؤال قرار می‌گیرد و در صورت قانع نشدن اعضاء، طرح استیضاح با حداقل ۴ رأی موافق اعضای شورا دنبال می‌شود.

حجه‌الاسلام باغبانی رئیس شورای شهر مشکان برای دومین بار

محمدرضا هدایتی، نی‌ریزان فارس:
حجت الاسلام عباس باغبانی برای بار دوم به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر مشکان انتخاب شد.

شنبه ١۵مردادماه ١۴٠١ جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشکان دوره ششم برای سال دوم با حضور طبری بخشدار و اعضای شورای اسلامی در محل دفتر این شورا برگزار گردید.

در پایان باغبانی به عنوان رئیس شورای شهر مشکان، عاطفه پاک‌نیت نائب رئیس، صدیقه زینل‌پور منشی اول، محمدرضا حاجی‌محمدی منشی دوم و روح‌ا... حرمتی به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.

قربانی رئیس جدید شورای شهر قطرویه

مهدی منفرد، نی‌ریزان فارس:
مجتبی قربانی رئیس شورای شهر قطرویه شد.


در جلسه‌ای که در روز جمعه ۱۴ اَمرداد در محل دفتر شورای اسلامی قطرویه برگزار شد، مجتبی قربانی با اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید شورای شهر قطرویه برای یک سال انتخاب شد.

در این جلسه که با حضور علی شول‌نژاد بخشدار قطرویه برگزار شد، بهرام امیری به عنوان نائب رئیس، سید حسین حسینی رئیس سابق شورا به عنوان سخنگو، و مجتبی خاوری و حسن ملکی نیز به سمت منشی شورا انتخاب شدند. 
نوشتنی است انتخاب این افراد در سمت‌های مختلف نیز با اکثریت آرا بود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها