تعداد بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۱۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ - 2022 14 August

مأموران انتظامی نی ریز موفق شدند ۲۷۰ کیلو تریاک را از قاچاقچیان مواد مخدر کشف کنند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز، مأموران مبارزه با مواد مخدر هنگام گشتزنی در ساعت ۶ صبح یکشنبه ۱۶ اَمرداد، به دو دستگاه موتورسیکلت در محور‌های فرعی قطرویه به نی‌ریز مشکوک شدند و به آن‌ها دستور ایست دادند؛ اما آن‌ها بدون توجه فرار کردند. قاچاقچیان در ادامه تعقیب و گریز وقتی عرصه را بر خود تنگ دیدند، با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه، یکی از موتورسیکلت‌ها را رها کردند و متواری شدند.

سرهنگ عظیم ا… کرمی با بیان این که در بازرسی از خورجین موتورسیکلت توقیفی و پاکسازی محل تردد موتورسیکلتی که راکبان با آن متواری شده بودند نزدیک به ۲۰۰ کیلو تریاک کشف شد، عنوان داشت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

وی همچنین از کشف ۴۵ کیلو تریاک دیگر خبر داد و گفت: مأموران انتظامی نی‌ریز حین گشتزنی در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند که راننده بدون توجه فرار کرد. پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا، راننده با پرتاب بسته‌های مشکوکی به بیرون از خودرو، متواری شد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان این که در پاکسازی از محل تردد خودرو ۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری راننده متواری با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ کرمی همچنین عنوان داشت: مأموران انتظامی نی‌ریز هنگام گشتزنی در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو  ۴۰۵ که توسط یدک‌کش حمل می‌شد، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۲۷ کیلو تریاک را که به طور ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف سواری جاسازی  شده بود، کشف کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها