تعداد بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ - 2022 14 August

راه‌های ارتباطی:
واتساپ و تلگرام: 1808 800 917 0
دفتر: 0903 5383 - 071
رایانامه (ایمیل):info@neyrizanfars.ir

هیئت امنای چاه امام حسین
تاسوعا و عاشورای سال گذشته، از بلندگوی چاه امام حسین واقع در پلنگان، نه زیارت عاشورا پخش شد و نه نوحه و عزاداری. لطفاً امسال بیشتر فعال باشید.

پاسخ هیئت امنای چاه امام حسین:
با عرض سلام، سال گذشته در ایام تاسوعا و عاشورا، متأسفانه سیستم صوتی بلندگو چاه امام حسین(ع) دچار اشکال شد و امکان پخش وجود نداشت. ان‌شاءا... امسال پخش زیارت عاشورا و نوحه، مطابق روال هر ساله در برنامه است. 
-----------//-----------
 توزیع نفت
چرا قیمت گاز نی‌ریز با استهبان تفاوت دارد؟
پاسخ توزیع نفت:
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام حسینی، هر گونه شکایات در اجرا نکردن ضوابط قیمت‌گذاری، توسط همکاران محترم اداره صنعت، معدن و تجارت به دقت رصد می‌شود. ‌لذا هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی، می‌توانند از مسیرهای ارتباطی شامل تماس با شماره 124 مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت یا مراجعه حضوری به پیشخوان‌های مستقر در سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت شهرستان، این مهم را پیگیری نمایند.
-----------//-----------
فرماندهی انتظامی
تعدادی موتورسیکلت‌سوار زیر سن قانونی در شهر اقدام به زدن تک چرخ می‌کنند. خواهشمندیم با آنها برخورد کنید. چون اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد و به زمین بخورند، خودرو پشت سر به آنها برخورد می‌کند و مقصر می‌شود. راننده چطور می‌تواند ثابت کند که داشته تک چرخ می‌زده و کنترل نکرده و زمین خورده است؟ ضمن این که متأسفانه اخیراً زیاد دیده می‌شود که نوجوانان زیر 18 سال سوار موتورسیکلت شده که هم برای خودشان و هم برای عابران پیاده خطرساز می‌شوند.

پاسخ فرماندهی انتظامی:
سلام و درود، ان‌شاءا... در طرح جمع‌آوری موتورسواران متخلف، نسبت به توقیف و برخورد با آنان اقدام خواهد شد.
-----------//-----------
شهرداری نی‌ریز
منزلی خالی از سکنه و قدیمی واقع در ..... هست که صاحب آن، این مکان را برای نگهداری حیوانات استفاده می‌کند. همچنین دیوارهای آن خشتی و بسیار قدیمی است و احتمال ریزش آن روی سر عابران پیاده مخصوصاً هنگام باران وجود دارد. لطفاً رسیدگی کنید.

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
با احترام، در پاسخ به سؤالات آن هفته‌نامه محترم، پاسخهای زیر از مدیران واحدهای شهرداری اخذ و عیناً ارسال می‌گردد.
در ضمن یادآوری می‌گردد، سامانه ۱۳۷ شهرداری نی‌ریز از سالها پیش با هدف ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت و رفع مشکلات و معضلات شهری، از طریق مدیریت غیر مستقیم مردم در شهر و دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات‌رسانی مطلوبتر به شهروندان راه‌اندازی شده است.
این سامانه به لحاظ ماهیتی جزو سامانه‌های خدماتی است که به عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و مدیران شهری و با انتقال مسائل و مشکلات به واحدهای اجرایی شهرداری موجب وحدت رویه کاری در شهر و تسریع در حل مشکلات می‌گردد.
با سلام خدمت شما شهروند گرامی، حتماً در اولین فرصت از محل مورد نظر بازدید خواهد شد و اقدامات لازم انجام خواهد پذیرفت.
(آقای دهقان، معاون خدمات شهری)
-----------//-----------
 دکتر .....
در مطب پزشکان بابت تزریق سرم و آمپول، 40 هزار تومان می‌پردازیم. ولی در مطب دکتر ..... برای هر آمپول داخل سرم، 5 هزار تومان می‌گیرند که حدود 60 هزار تومان می‌شود؛ آیا این انصاف است؟

پاسخ دکتر .....:
در مطب ما سرم ۳۰ هزار تومان است. احتمالاً ایشان 5 الی 6 آمپول داشته است.
-----------//-----------
راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
در شماره قبل هفته‌نامه نی‌ریزان فارس در مورد آسفالت جاده بشنه از نماینده محترم سؤال شد که دفتر نماینده پاسخ  دادند تخصیص اعتبار شده و کار اداره ذی‌ربط می‌باشد و پیمانکاران در مناقصه شرکت نمی‌کنند. این پاسخ ۵ سال گذشته هم داده شده است. لذا نظر شما در این مورد چیست؟
-----------//-----------
نی‌ریزان فارس
1- تیتر یک روزنامه با عکس مرحومان، آن هم برای صفحه اول هفته‌نامه نفیسی مثل نی‌ریزان فارس جالب نبود و چیزی غیر از جریحه‌دارتر شدن روحیه بازماندگان و همشهریان به همراه نداشت.
نی‌ریزان فارس: با سلام و سپاس، انتشار عکس و مطلب مورد نظر، با اطلاع و هماهنگی خانواده مرحومان و به منظور آگاهی شهروندان انجام شد. هر چند چنین حوادثی بسیار ناگوار و تلخند، اما وظیفه رسانه اطلاع‌رسانی است. خصوصاً آگاهی‌بخشی به منظور حفظ جان مردم.
2- در خصوص آبشخور معدن برای پرندگان و سایر حیوانات حیات وحش، ذکر این نکته ضروری است که طبیعت  و خانه این حیوانات را نابود کرده‌اند. ببینید حیوانات با چه کلافگی پایین می‌آیند و با چه ترسی آب می‌خورند؟
نی‌ریزان فارس: با سلام و سپاس، همین که معدنی که دارای پروانه بهره‌برداری است چنین اقدامی نموده، در خور تقدیر است.

 ادارات، سازمانها و نهادهایی که در این شماره به سؤالات و انتقادات مردمی پاسخ نداده‌اند:
- راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها