تعداد بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۱۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ - 2022 14 August
فرماندار نی‌ریز: دوران طلایی نی‌ریز را آغاز می‌کنیم
author
روزنامه نگار: محمد جلالی

جلسه برنامه‌ریزی بودجه شهرستان برگزار شد و اعلام گردید که بودجه شهرستان نی‌ریز در سال ۱۴۰۱، ۵۹ میلیارد تومان  می‌باشد.

در جلسه‌ای که صبح روز چهارشنبه ۱۹ اَمرداد تشکیل شد مژگان یزدان‌پناهی دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نی‌ریز از سازمان برنامه بودجه استان فارس مهمان مسئولان نی‌ریزی بود.

فرماندار نی‌ریز در این جلسه با بیان اینکه قول داده‌ایم تا دوران طلایی شهرستان را رقم بزنیم گفت: خوشبختانه در اعتبارات تملک دارایی‌های استانی ۴ برابر، نفت و گاز ۲ برابر و قانون متوازن ۱.۳ برابر افزایش داشته‌ایم و اولویت ما برای امسال اتمام پروژه‌های ناتمام و مانده از سال‌های گذشته است. متأسفانه نی‌ریز پروژه ناتمام بسیاری دارد.

مختار یوسفی همچنین عنوان نمود: در سال گذشته و در اعتبارات تملک دارایی‌های استان ۷۰ درصد، در اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز ۱۵ درصد و توازن ۲۵ درصد تخصیص داشته‌اند.

وی یکی از مهمترین مشکلات شهرستان نی‌ریز را آب عنوان کرد و از کمبود شدید منابع آبی گفت و عنوان نمود: اولویت بودجه را نیز به همین مسئله اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: سعی کرده‌ایم بیشتر پروژه‌ها را در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله مشکان، قطرویه و بخش مرکزی بیاوریم.
او از ادارات و مسئولان درخواست نمود تا از طریق استان پیگیر اعتبارات باشند.

یوسفی ادامه داد: وزارت کشور برای شهر‌هایی که زیر ۱۰۰ هزار نفر باشند اعتبارات خوبی در نظر گرفته که جدای از این سه فصلی است که در اینجا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در ادامه یزدان‌پناهی در خصوص چگونگی توزیع اعتبارات و موارد قانونی آن مطالبی را بیان نمود و سپس میرزایی معاون عمرانی فرمانداری میزان اعتبارات اختصاص یافته برای هرکدام از ادارات و سازمان‌ها را بیان نمود که البته با اعتراض تعدادی از اعضای اداراتی که بودجه‌های کمی به آن‌ها اختصاص پیدا کرده است رو به‌رو شد.

فرماندار در پاسخ به این اعتراضات گفت: ما قول می‌دهیم با موارد فوق برنامه  نیاز‌های شما را برطرف نماییم و همان‌گونه که در ابتدا نیز عنوان کردم دوره طلایی نی‌ریز را آغاز خواهیم کرد.
در زیر جدول اعتبارات را به تفکیک سال‌های مختلف می‌بینید:

بودجه 59 میلیاردی نی‌ریز در سال یک
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها