تعداد بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۱۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 2022 23 July
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

همانطور که در خبرها خواندیم ابوالفضل شاهسونی و مهدی غرایی دو نوجوان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نی‌ریز موفق شدند در برنامه عصر جدید حضور یابند.

ابوالفضل 15 ساله کار خود را از نونهالی آغاز کرده و زیر نظر مربیانی چون محمدحسین حکمت‌پور، محمد غرایی و مهدی محرومی کار کرده و توانسته در مدت حضور چهار ساله خود در این رشته عناوین مهم قهرمانی استان و کشور را با تیم‌های نی‌ریز و منتخب فارس به دست آورد.

شاهسونی در مورد چگونگی حضور خود در برنامه عصر جدید و حضور در فینال می‌گوید: از طریق برنامه پهلوون که از شبکه سه سیما پخش می‌شود و به ورزش باستانی ایران اختصاص دارد و درخشش در تیم منتخب استان، توسط علی جلیل‌جو از مربیان ورزش پهلوانی انتخاب و به برنامه عصر جدید معرفی شدیم.

در این باره محمدحسین حکمت‌پور گفت: ورود به این برنامه‌های بزرگ و پربیننده می‌بایست از طریق یک رابط صورت گیرد و شرکت کننده‌ها نیز باید از لحاظ فنی در سطح بالایی باشند.

ابوالفضل شاهسونی معتقد است: اگر با همین روند فعلی به کار خود در این ورزش ادامه دهم، می‌توانم با کمک مربیان به سطوح بالاتر نیز راه پیدا کنم.

مهدی غرایی که برادر کوچک محمد غرایی از دیگر باستانی کاران باسابقه نی‌ریز محسوب می‌شود مشوق اصلی و اولین مربی خود را برادرش توصیف می‌کند. او 9 سال است که وارد این ورزش شده است.

علاوه بر آن مهدی محرومی، سید‌رضا مریدی و وحید کشاورز در آنچه که او به این مهم دست پیدا کرده به عنوان مربیان وی نقش داشته‌اند که البته به گفته این ورزشکار جوان محمدرضا شاهمرادی (مرشد) و محمدحسین حکمت‌پور نقش مهمی در کسب موفقیت‌های او داشته‌اند.

مهدی غرایی که برنامه عصر جدید را پربیننده ترین برنامه تلویزیونی می‌داند می‌گوید: آرزوی هر فردی است که چه در قالب نمایش دهنده و چه در قالب تماشاگر وارد آن شود که این مهم نصیب بنده نیز شد تا بتوانم شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارم.

غرایی در توصیف آنچه که از حس درونی خود نسبت به برنامه عصر جدید داشت گفت: سرشار از خوشحالی و هیجان بودیم و به دلیل آنکه با فضای برنامه از نزدیک آشنا می‌شدیم، جالب و شیرین بود.

مهدی غرایی در مورد آینده خود در این ورزش می‌گوید: از آینده خود هیچکس باخبر نیست و تا جایی که در توان داشته باشم آن را ادامه خواهم داد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها