تعداد بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۱۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ - 2022 23 July
تیم استعدادهای درخشان نی‌ریز در مسابقات فوتبال دسته اول جوانان استان درخشان ظاهر شد و مقتدرانه قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

این رقابتها به صورت مجتمعی به میزبانی باشگاه استعدادهای درخشان در نی‌ریز برگزار شد.این تیم با هدایت سعید زارع توانست در تمامی مسابقات پیروز شود و با کسب 15 امتیاز از 5 بازی، با اقتدار قهرمانی این مسابقات را به دست آورد و سهمیه لیگ برتر فوتبال رده جوانان را برای فصل بعد به دست آورد.

اولین دیدار استعدادهای درخشان مقابل همشهری‌اش، پویش پاسارگاد برگزار شد که با تک گل امیرحمزه اصغرپور از روی یک ضربه آزاد مستقیم به دست آمد و پیروز این دیدار شد.

شاگردان سعید زارع در دومین مصاف خود پذیرای نفت اوز بودند و موفق شدند با نتیجه قاطع 3 بر صفر و با گلهای سیدمهدی طباطبایی، محمدمهدی زارع و امیرحمزه اصغرپور این تیم را شکست دهند.

استعدادهای درخشان در سومین بازی خود برابر ستارگان فیروزآباد با گلهای آریا هاشمیان، امیرحمزه اصغرپور و علی اصغر علیخانی به برتری 3 بر 1 دست یافت.

در چهارمین دیدار، با یک پیروزی پرگل و چشمگیر که با درخشش امیرحمزه اصغرپور همراه بود، 6 به صفر استقلال صفاشهر را در هم کوبید و در نهایت به دلیل حاضر نشدن تیم پاس جویم در بازی آخر، نتیجه این دیدار 3 بر صفر به سود استعدادهای درخشان اعلام شد تا این تیم با کسب 100% پیروزی در این مسابقات، قهرمانی را جشن بگیرد.

امیرحمزه اصغرپور در بازی مقابل استقلال صفاشهر هتریک کرد و دیگر گلهای این تیم توسط امیرحسین ابراهیمی، سید مهدی طباطبایی و گل به خودی بازیکن حریف به ثمر رسید.

سعید زارع سرمربی استعدادهای درخشان در پایان مسابقات حمایت مسئولان و صنعتگران به ویژه فولاد غدیر از تیمش را خواهان شد و گفت: برای حضور هرچه قدرتمندتر در مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال استان نیازمند کمکهای آنان هستیم.

اما دیگر نماینده فوتبال نی‌ریز در این مسابقات پویش پاسارگاد برخلاف آنچه که همشهری خود به دست آورد نتوانست علیرغم بازی‌های خوبی که انجام داد از این گروه صعود کند و با کسب 6 امتیاز و ایستادن در جایگاه چهارم به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

پویش پاسارگاد با هدایت مسلم کرمی دربی نی‌ریز را با نتیجه یک بر صفر به استعدادهای درخشان باخت و در دومین دیدار خود موفق شد با نتیجه 2 به صفر از سد استقلال صفاشهر عبور کند.

این تیم در سومین بازی مقابل نفت اوز و با حساب یک بر صفر نتیجه را واگذارکرد و در بازی چهارم برابر پاس جویم 4 بر 1 به یک پیروزی شیرین دست یافت و در نهایت در آخرین دیدار مغلوب ستارگان فیروزآباد شد و نتوانست سهمیه لیگ برتر برای فصل آتی را تصاحب کند.

استعدادهادرخشان در استان
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها