تعداد بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۱۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ - 2022 21 July
نمایشگاه منطقه‌ای مهارت، اشتغال و توانمندی مددجویان بهزیستی شهرستانهای شرق فارس در نی‌ریز برگزار شد.

با آغاز هفته بهزیستی آثار مددجویان شهرستان‌های نی ریز، فسا، داراب، استهبان و بختگان را در معرض دید شهروندان قرار گرفت.

این نمایشگاه با هدف خدمت‌رسانی در زمینه توانبخشی هنری و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی، اجتماعی و شغلی در رشته‌های متنوع برای جامعه هدف و همچنین نمایش آثار هنری هنرمندان دارای معلولیت، تشویق به آفرینش هنر، افزایش همکاری میان هنرمندان دارای معلولیت، ایجاد فرصت‌های برابر اجتماعی برای عرضه آثار و شناسایی استعداد‌های خلاق و معرفی آنان به جامعه به مدت سه روز از ۲۵ تا ۲۷ تیر در محل پارک گلستان برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه مختار یوسفی فرماندار شهرستان نی‌ریز، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد فقیه امام جمعه موقت نی‌ریز، علیرضا بال‌افکن معاونت هماهنگی مؤسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال، سید علاء‌الدین فقیه رئیس شورای شهر، سید محمد جواد قطبی رئیس شورای شهرستان، اسفندیاری رئیس اداره بهزیستی حضور داشتند.

فرماندار نی‌ریز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی دارای استعداد‌های نهفته‌ای هستند که باید به آن‌ها اهمیت داد گفت: افراد معلول شاید برای ادامه زندگی از دیگران کمک بگیرند، اما خیلی از افراد جامعه امید، صبر، استقامت، پشتکار و... در زندگی را از همین معلولان یاد می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان این نمایشگاه را افرادی تشکیل می‌دهند که شاید تصور کنیم برای انجام امور روزمره زندگی اشان هم با مشکل روبه‌رو هستند گفت: آثار این نمایشگاه از استعداد‌های نهفته‌ای خبر می‌دهد که در جامعه توان‌یابان ما وجود دارد و نوید می‌دهد اگر شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم بیشتر و بیشتر در عالم هنر می‌درخشند.

تعداد بازدید : 32
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها