تعداد بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۱۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶ - 2022 09 July

در ادامه بازدیدهای دوره‌ای فرماندار نی‌ریز به روستای ده‌فاضل در بخش مرکزی و بخش پشتکوه و مشکان رفت.

بازدید فرماندار از روستای 
ده‌فاضل بخش مرکزی 
روابط عمومی فرمانداری:
در ادامه بازدیدهای دوره‌ای فرماندار از روستاها، مختار یوسفی به همراه محمد امین سرپرست بخشداری مرکزی، مدیران و رؤسای ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، صمت، بنیاد مسکن، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، برق و محیط‌زیست در روستای ده‌فاضل حضور یافت.

 

فرماندار در این بازدید گفت: از هیچ کوششی دریغ ننموده و برای حل مشکلات و مطالبات به حق شهروندان تلاش خواهد نمود.

شایان ذکر است در این جلسه مسائل و مشکلات روستای ده فاضل از جمله نیمه‌کاره ماندن آسفالت جاده روستا، ادامه اجرای طرح هادی در روستا، آلودگی کارخانجات و تهدید اراضی ملی و چراگاه‌های دام منطقه ده‌فاضل ناشی از واگذار نمودن آن به بخش صنعت، آموزش، کشاورزی، برق، بهداشت و درمان مورد بحث و بررسی قرارگرفت و دستورات لازم توسط فرماندار صادر شد.

در پایان فرماندار به اتفاق برخی از مسئولان ادارات، ضمن بازدید میدانی از منطقه ده‌فاضل مسائل و مشکلات زیست‌محیطی ناشی از کارخانجات اطراف این روستا را مورد بررسی قرار داد.

لازم به ذکر است این روستا در 10کیلومتری نی‌ریز واقع و دارای 80 خانوار با300 نفر جمعیت است و نوع فعالیت و امرار معاش اهالی آن روستا، کشاورزی و دامداری است.

دیدار فرماندار نی‌ریز
با اهالی بخش پشتکوه
فرماندار شهرستان نی‌ریز به همراه طبری بخشدار بخش پشتکوه و تعدادی از رؤسای ادارات با حضور در مسجد جامع مشکان و دیدار چهره به چهره با مردم در جریان مشکلات و کمبود روستاها و شهر مشکان قرار گرفتند.

در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات عمرانی و خدماتی توسط بخشدار پشتکوه طی سال گذشته ارائه گردید، سپس کمبودها، درخواست‌ها و مشکلات موجود توسط اهالی و اعضای شوراهای اسلامی بیان شد.
در ادامه رؤسای ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان پاسخ‌های مربوط به حوزه کاری خود را ارائه دادند و مختار یوسفی در پایان به اهتمام دولت در محرومیت‌زدایی روستایی اشاره کرد.

از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه فرماندار به بخش پشتکوه، حضور در گلزار شهدای شهرمشکان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و همچنین دیدار با خانواده‌های شهیدان والامقام علی و حسن عباس‌زاده، غلامحسین و علی نقی‌زاده وعلی‌اکبر بیگی‌نژاد بود. 

همچنین فرماندار نی‌ریز به اتفاق سرهنگ شعبانی‌نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی‌ریز و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان از «طرح‌های جهادی» که توسط گروه اردوهای جهادی در بخش پشتکوه در حال انجام می‌باشد، بازدید کرد.

یوسفی در بازدید از طرحهای جهادی ضمن تقدیر از فعالان در این عرصه کیفیت برگزاری اردوی جهادی را رضایت بخش خواند و خواستار حمایت بیشتر دستگاه‌های مسئول از این طرح شد.

نوشتنی است در اردوهای جهادی گروهی بالغ بر ۱۵۰ نفر برای کمک به افراد نیازمند جامعه که عمدتاً تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی فعالیت دارند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها