تعداد بازدید: ۶۰۴
کد خبر: ۱۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸ - 2022 03 July
قره‌چاهی مدیر پیشین: به دلیل مشکلات خانوادگی ترک دیار می‌کنم. 
author
خبرنگار: امید شهدان

️با حکم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس «ابوذر قزل‌بیگلو» به عنوان مدیر امور آبفا شهرستان نی‌ریز منصوب شد.

جلسه تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید امور آبفا، شامگاه 11 تیرماه با حضور صادق‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس در فرمانداری تشکیل شد و از زحمات ۲۶ ماهه بهرام قره‌چاهی تقدیر و طی حکمی ابوذر قزل‌بیگلو به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی گردید.

نوشتنی‌است؛ قزل‌بیگلو متولد ۱۳۶۰ خورشیدی، اهل فراشبند، دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران و سوابقی همچون ۳ سال مدیر آبفا روستایی قیروکارزین و پیش‌از این به مدت ۲ سال مدیریت آبفا بختگان را برعهده داشته است.

بهرام قره‌چاهی در این جلسه علت استعفایش را مسائل خانوادگی عنوان کرد و به شیراز انتقال یافت.
وی در متنی که برای ما ارسال نموده است نوشته:

قزل‌بیگلو مدیر جدید آبفا نی‌ریز

سپاس و بدورد
پس از سالها خدمت به همشهریان خوب و فهیم شهرستان نی‌ریز در عرصه سقایی و آبرسانی و در جایگاه کارمند، کارشناس، معاون و مدیر امور آبفا شهرستان نی‌ریز تقدیر بر آن شد تا به دلیل مشکلات خانوادگی ترک دیار کنم و در مسيری دیگر با قدمهایی استوار همچون گذشته طی طریق نمایم و امید دارم بتوانم باعث پیشرفت و سرافرازی فرزندان دیار نامداران نی‌ریز شوم.

لذا از محضر همه همشهریان عزیز، دوستان، آشنایان و همکاران محترم خداحافظی و طلب حلالیت می‌نمایم و امیدوارم کوتاهی‌های بنده را ببخشید و  بی‌شک هر خدمتی به شهرم کردم  چیزی جز انجام وظیفه نبوده است.

در پایان از زحمات و الطاف کریمانه امام جمعه موقت حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه، جناب آقای فرهاد طهماسبی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضاء شورای تأمین، بخشداران مرکزی، پشتکوه و قطرویه، شهرداران و اعضاء شورای اسلامی شهرهای نی‌ریز، مشکان و قطرویه، دهیاران و اعضاء شورای اسلامی تمامی روستاهای شهرستان، کلیه اعضاء شورای اداری و همه رؤسای نهادها و ادارات، همکاران خوبم در مجموعه امور آبفا، اصحاب رسانه، همشهریان، دوستان و همه کسانی که به هر نحو با اینجانب همکاری و مجموعه امور آبفا شهرستان نی‌ریز را یاری رساندند تشکر نمایم و همگی را به خدای متعال می‌سپارم.

شاد ، موفق و پیروز باشید.

شرح جلسه را در شماره آتی هفته‌نامه نی‌ریزان فارس بخوانید...

قزل‌بیگلو مدیر جدید آبفا نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها