تعداد بازدید: ۸۷۴
کد خبر: ۱۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹ - 2022 19 June
شهر فرنگ
یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی «فیلیمو» ساخته شده‌است. محمد کارت کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و فیلم‌نامهٔ آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

یاغی
بازیگران: پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری

داستان
«یاغی» روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می‌شوند یا برایش مانع می‌تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

جاوید (علی شادمان) نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که بر اساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌ است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری)، که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند؛ در به در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست، به قاضی پرونده درخواست شناسنامه خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانوادهٔ پدری خود را که از انجام این‌کار خودداری می‌کنند، راضی کند. اما در این مسیر به مشکلات و اتفاقاتی برمی‌خورد.

اما عاشق و دلباخته کُشتی است اما...

یاغی از ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به نمایش درآمد و به صورت هفتگی هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح به نمایش درخواهدآمد.

روابط عمومی سریال یاغی درباره تعداد قسمت‌های این مجموعه خبری منتشر نکرده اما آن طور که در برخی اخبار آمده این سریال در 20 قسمت ساخته شده است.

این سریال تاکنون  نظرات مثبتی را از طرف منتقدان و مخاطبان خود دریافت کرده‌است.

دیدن این فیلم خوش ساخت و پر مهره را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها