تعداد بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۱۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ - 2022 11 June

راه‌های ارتباطی:
واتساپ و تلگرام: 1808 800 917 0
دفتر: 0903 5383 - 071
رایانامه (ایمیل):info@neyrizanfars.ir

شهرداری نی‌ریز
1- به علت سد معبر توسط میوه فروشی .....، همواره مشکلات زیادی برای عابرین در پیاده‌رو و رانندگان در خیابان پیش می‌آید. به دلیل سد معبر در پیاده‌رو، بنده مجبور به عبور از خیابان شدم و با خودرویی برخورد کردم. همچنین پارک کامیون و خودرو نیسان در خیابانهای مجاور مغازه جهت تخلیه بار، هم باعث ترافیک و کندی تردد خودروها شده و هم این که امکان تصادف وجود دارد. در این زمینه با مسئول محترم خدمات شهری شهرداری نی‌ریز صحبت کردم که فرمودند از چهاردهم فروردین سد معبر رفع می‌شود. اما ظاهراً هنوز چهاردهم فروردین فرا نرسیده است. 

2- به درختان نارنج در بولوار سرداران خدشه زیادی وارد شده و آن سرسبزی و انبوهی شاخه‌ها را ندارند. علت آن هم علاوه برکمبود آب، وجود چمن در اطراف درختان است؛ چون چمن ریشه درخت را خشک می‌کند و با هم همزیستی ندارند.همچنین کاشت درختانی مثل سرو و کاج مزید بر علت می‌شود و خاک را از بین می‌برد.

کاش شهرداری و مسئولان فضای سبز به جای چمن، از چمن مصنوعی استفاده می‌کردند تا هم فضای اطراف درختان زیبا شود و هم آب کمتری هدر برود.

3- لطفاً دوچرخه‌های پارک بانوان را درست کنید تا بتوانیم آنجا دوچرخه‌سواری کنیم. همچنین تابهای پارک بانوان هم کنده شده؛ لطفاً پیگیری کنید.

4- پروژه چند طبقه کنار مجتمع کوثر‌نور متأسفانه باعث تخریب وجهه و زیبایی حسینیه‌ ثارا... و کاشی‌کاری و گلدسته‌های آن که یک اثر هنری فاخر در شهر ما است شده، به خصوص الان که ارتفاع آن بالاتر رفته است. شهرداری نباید مجوز این ساختمان را بیش از 2 طبقه می‌داد. در همه شهرها از احداث چنین ساختمانهای مرتفع حتی با فاصله بصری جلوگیری می‌کنند و این ساختمان چسبیده به این اثر، تعجب‌برانگیز است.‌ 

5- لطفاً یک باکس زباله کنار سرویس‌های بهداشتی پارک جنگلی بگذارید‌. همچنین سرویس‌های بهداشتی نیاز به تعمیر و بازسازی دارند‌. اگر سرویس‌های جدید همه در قسمت شرقی محوطه ساخته شود، خیلی بهتر است.

6- پارک جنگلی بلا استفاده شده است. این پارک را با فضای سبز و محیط بازی زیبا برای مردم نی‌ریز راه‌اندازی کنید. ما که مکان تفریحی درستی نداریم که با خانواده به تفریح برویم.

7- کانالها و جداول هدایت آب در کوچه‌های منتهی به مسجدالجواد و میدان دانشجو خطرناک است و همیشه باعث حوادثی مثل افتادن اتومبیل و موتورسیکلت در آن و بروز خسارت جانی و مالی می‌شود. چرای روی آنها را نمی‌گیرید؟

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
1- شهروند گرامی! براساس تبصره یک ذیل بند دو ماده 55 قانون شهرداریها، سد معابر عمومی ممنوع می‌باشد. لذا به استناد این قانون، شهرداری نی‌ریز اخطارهای لازم را به نامبرده ابلاغ نموده است. امیدواریم که ایشان در اسرع وقت سد معبر خود را جمع‌آوری نماید. 

2- شهروند گرامی! با تشکر از نظر جنابعالی، این موضوع درحال بررسی است. 

3- سلام خدمت شهروند گرامی، در خصوص موضوع ذکر شده از محل بازدید و در صورت مشکل، برطرف خواهد شد.

4- حداکثر تعداد طبقات مجاز احداث بناهای تجاری مطابق ضوابط طرح تفصیلی مصوب شهر، تابعی از عرض معابر مجاور و مساحت زمین است. تعداد طبقات این ساختمان دقیقاً بر پایه ضوابط آخرین طرح تفصیلی مصوب شهر نی‌ریز طراحی شده و بدیهی است شهرداری و هیچ نهاد دیگری قانوناً مختار به سلب حقوق قانونی افراد نیست. ضمناً به آگاهی می‌رساند حسینه ثار‌ا... در دسته آثار تاریخی شهر قرار ندارد و محدودیتهای مورد اشاره جنابعالی مربوط به ساختمانهای احداثی در مجاورت بافت تاریخی هر شهر است که در شهر نی ریز نیز رعایت می‌گردد. همچنین به آگاهی می رساند ساختمان مورد اعتراض جنابعالی در حال ساخت بوده و قطعاً صدور گواهی پایان کار این ساختمان منوط به اجرای نما و نازک‌کاری خواهد بود.

5 و 6- با توجه به فسخ یک‌جانبه قرارداد توسط اداره منابع طبیعی، پارک جنگلی در اختیار شهرداری نمی‌باشد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شهرداری نی‌ریز نیست.

7- جدول یاد‌شده برای آبیاری درختان باغهای شخصی است و همه جداول سطح شهر پوشیده نیست و در حال حاضر امکان پوشش آن نمی‌باشد.
-----------//-----------

شبکه بهداشت و درمان
اگر آقای دکتر آل‌داود محبت می‌کردند و یک دستگاه سنگ‌شکن کلیه هم برای بیمارستان می‌آوردند، خیلی عالی می‌شد. چون بیمار سنگ کلیه در نی‌ریز زیاد داریم.

پاسخ شبکه بهداشت و درمان:
با سلام‌، مبلغ خرید برای دستگاه سنگ‌شکن نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان می‌باشد. با توجه به شرایط اقتصادی موجود بعید است که جهت تهیه این دستگاه به زودی کمکی انجام شود. اما ان‌شاءا... با کمک خیرین، این دستگاه را در مراحل بعدی در برنامه خرید قرار خواهیم داد.
-----------//-----------

توزیع برق
1- لامپهای کوچه شهید طاهری (۷) واقع در خیابان ابوذر حدود یک سال است که سوخته و متأسفانه هر چه با اداره برق تماس می‌گیریم، پیگیری نمی‌کنند. لطفاً پیگیری کنید.
2- لطفاً عدالت را در قطعی برق رعایت کنید. برخی مناطق را روزی دوبار و هر بار دو ساعت قطع می‌کنید؛ اما مناطقی هستند که اصلاً تا به حال قطعی نداشته‌اند.


3- روشنایی بولوار مسکن مهر را چه زمانی درست می‌کنید؟ حتماً باید اتفافی پیش بیاید که درست شود؟ خانواده‌های زیادی در این مسکنها زندگی می‌کنند و شبها خیلی خطرناک و جان مردم در خطر است.

پاسخ توزیع برق:
با سلام و عرض ادب، در پاسخ به سؤالات مطرح شده توسط همشهریان محترم، به استحضار می‌رساند:


۱- در خصوص لامپ سوخته کوچه شماره ۷ خیابان ابوذر، به سرعت نسبت به تعویض لامپهای سوخته اقدام می‌گردد. ضمناً همشهریان محترم می‌توانند تمامی درخواستهای خود را به صورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن برق من و سامانه خدمات الکترونیک شرکت توزیع برق فارس به نشانی farsedc.ir ارسال و پیگیری نمایند.

۲- در سال جاری، تاکنون خاموشی برنامه‌ریزی شده به دلیل کمبود نیرو و مدیریت بار جهت مشترکین خانگی و تجاری اعمال نگردیده است.

۳- در خصوص روشنایی بولوار ولایت، این مدیریت در حال پیگیری تفاهم‌نامه همکاری و عقد قرارداد با شهرداری محترم جهت اجرای پروژه روشنایی معابر بولوار ولایت می‌باشد.

در انتها از همشهریان محترم تقاضا داریم با توجه به رشد مصرف برقی که در کشور رخ داده، از وسایل پر مصرف یا روشن نمودن همزمان دو وسیله پر مصرف در ساعات اوج مصرف پرهیز کنند و از دور کند کولر استفاده نمایند.
-----------//-----------

فرماندهی انتظامی
چرا جلوی موتورسیکلتها و خودروهایی را که خفه‌کن اگزوز خود را بر می‌دارند و باعث سلب آسایش ما می‌شوند، نمی‌گیرید؟

پاسخ فرماندهی انتظامی:
با سلام، تشکر، سپاس و خدا قوت، موتورسیکلت و خود‌روهایی که ایجاد مزاحمت و ناهنجاری صوتی می‌کردند، طی چند مرحله شناسایی و بالغ بر 70 دستگاه موتورسیکلت و ۷ دستگاه خودرو توقیف شده است .
شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی، ضمن اخذ شماره پلاک، مراتب را حضوراً و یا در تماس با ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند. ما قاطعانه برخورد می‌کنیم.
-----------//-----------

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
دلیل تأخیر ۵۰ دقیقه‌ای اتوبوس ساعت ۵ صبح چیست؟
حداقل بلیط ساعت ۶ بفروشند. چرا نظارت ندارید؟ بی‌نظمی تا کجا؟

پاسخ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:
با سلام و احترام، لطفاً تاریخ بلیط و نام شرکت صادر کننده بلیط را کتباً به اداره اعلام کنید تا موضوع پیگیری و نتیجه اعلام شود.
-----------//-----------

فرمانداری -  منابع طبیعی - محیط‌زیست - صنعت، معدن و تجارت 
شنیده‌ایم مجوز معدن سنگ در کوه‌های پهنابه در حال صادر شدن است. مگر نی‌ریز چقدر گنجایش تخریب منابع طبیعی و محیط زیست را دارد؟ مگر منطقه پهنابه و هرگان از ذخایر آبی نی‌ریز نیست؟ آیا اگر این مجوز صادر شود، فکر نمی‌کنید تا چند سال آینده پای معدن کاران به این منطقه بکر باز شود؟ آیا با جاده‌سازی‌ها و عبور ماشینهای سنگ دیگر اثری از این طبیعت زیبا باقی می‌ماند؟ چرا جلوی کار را نمی‌گیرید؟

پاسخ فرمانداری:
با سلام و احترام، در پاسخ به سؤالات مطرح شده از سوی شهروندان محترم، جوابیه زیر جهت چاپ در شماره آتی آن هفته‌نامه وزین ارسال می‌گردد:
تا کنون تصمیمی در این خصوص اتخاذ نگردیده است.

پاسخ منابع طبیعی:
با سلام و ادب و احترام، به استحضار می‌رساند بر روی محدوده معدنی مورد نظر، متأسفانه به رغم مخالفت اداره منابع طبیعی شهرستان و اداره کل منابع طبیعی استان، و ارسال مکتوب مخالفتها مبنی بر پوشش خوب و متنوع گیاهان کم‌نظیر منطقه، با استفاده از بند قانونی به نام ماده۲۴، از سوی سازمان صمت «صنعت و معدن» مجوز اکتشافی صادر شده است. این مجوز به استناد مکاتبات صورت پذیرفته و به استناد استعلامهای متعدد از اداره کل منابع طبیعی قابل پذیرش نبوده و این اداره تا‌کنون اجازه انجام فعالیت معدنی را نداده و از ورود ادوات و ماشین‌آلات معدنی به محل به دستور دادستان محترم جلوگیری نموده است و خواهد نمود. (پیرو هماهنگی و دستور مدیر کل محترم استان فارس) 

سازمان منابع طبیعی در حال پیگیری ابطال مجوز صادر شده از سوی سازمان محترم صنعت و معدن در محدوده مورد نظر است و مخالفت خود را صریحاً مبنی بر صدور انجام هرگونه فعالیت معدنی در منطقه پهنابه اعلام می‌دارد. لازم به ذکر است معدنکار محترم، علیه این اداره ایراد شکایت قضایی نموده است که با توجه به بازدید اعضای محترم شورای تأمین، فرماندار محترم، رئیس محترم دادگستری و دادستان محترم، نتیجه تأثیرگذار و تعیین‌کننده خواهد بود.

پاسخ محیط زیست:
با سلام، در خصوص واگذاری عرصه‌های منابع طبیعی برای معدن‌کاری، به رغم آن که حسب قوانین «متأسفانه» از ادارات محیط‌زیست صرفاً موقعیت محل نسبت به مناطق چهارگانه استعلام می‌گردد، اما این اداره آمادگی کامل برای بررسی و اظهارنظر کارشناسی راجع به اثرات محتمل بر محیط‌زیست منطقه را اعلام می‌نماید.

پاسخ صمت:
با سلام، بعد از آخرین مجوز اکتشافی که صادر شده و پیگیر احداث جاده دسترسی است، به دلیل بسته بودن کاداستر، مجوز جدیدی ثبت و صادر نشده است.

بخشدار مرکزی
شنیده‌ایم مجوز معدن سنگ در کوه‌های پهنابه در حال صادر شدن است. مگر نی‌ریز چقدر گنجایش تخریب منابع طبیعی و محیط زیست را دارد؟ مگر منطقه پهنابه و هرگان از ذخایر آبی نی‌ریز نیست؟ آیا اگر این مجوز صادر شود، فکر نمی‌کنید تا چند سال آینده پای معدن کاران به این منطقه بکر باز شود؟ آیا با جاده‌سازی‌ها و عبور ماشینهای سنگ دیگر اثری از این طبیعت زیبا باقی می‌ماند؟ چرا جلوی کار را نمی‌گیرید؟ لطفاً جلوی صدور مجوز کار را بگیرید.

پاسخ بخشداری مرکزی:
سلام علیکم، احتراماً در پاسخ به پیام درج شده در هفته‌نامه، به اطلاع می‌رسانم این پیام شامل چهار سؤال مختلف است که پاسخ آن بدین شرح است:

سؤال اول: مجوز معدن سنگ در کوه‌های پهنابه در حال صادر شدن است؟ 

پاسخ: مرجع صدور مجوز اکتشاف و بهره‌برداری از معادن، وزارت صنعت معدن و تجارت است و سؤال کننده از طریق اداره مربوطه پیگیری نمایند.

سؤال دوم: مگر نی‌ریز چقدر گنجایش منابع طبیعی و محیط‌زیست را دارد و مگر منطقه پهنابه و هرگان از ذخایر آبی نیست؟

پاسخ: استعلام لازم جهت رعایت حریم توسط مرجع صادر‌کننده مجوز، از ادارات مربوطه اخذ می‌شود و هرگونه مجوز اکتشاف و بهره‌برداری منوط به طی این مرحله می‌باشد. 

سؤال سوم: اگر این مجوز صادر شود، فکر نمی‌کنید تا چند سال آینده پای معدنکاران به این منطقه بکر باز شود و آیا با وجود جاده‌سازی و عبور ماشینهای سنگین، دیگر اثری از طبیعت زیبا باقی می‌ماند؟ چرا جلوی کار را نمی‌گیرید؟ 

پاسخ: در بخش مرکزی معادن متعددی واگذار شده است که مربوط به زمان تصدی بنده نیست و البته بنده به عنوان نماینده عالی دولت در بخش و در راستای محرومیت‌زدایی‌، از تمامی مجوزهای قانونی صادره برای فعالیتهای تولیدی، عمرانی، اقتصادی و... که توسعه، رشد و عمران و آبادانی بخش را تسریع نماید و ضرر و زیان هنگفت و جبران‌ناپذیری در پی نداشته باشد، حمایت خواهم کرد و مجدانه پیگیری نموده‌ام تا ضمن جلب سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در مناطق محروم بخش مرکزی، در جهت کمک به توسعه و عمران این مناطق سهمی نیز برای اهالی از فعالیتهای معدنی در نظر گرفته شود و در سایر موارد نیز روند به همین گونه بوده است که در نهایت موجبات خرسندی اهالی از منتفع گردیدن در منافع حاصل از معادن شده است و صد البته آخرین آن نیز نخواهد بود. چرا که روستاهای این منطقه با در نظر گرفتن ۶۴ مؤلفه در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی و... جزو محرومترین روستاها هستند. به رغم این که از سالهای گذشته تا کنون در خصوص معادن فعال و یا در شرف راه‌اندازی در این منطقه و سایر مناطق نی‌ریز هیچ گونه مطالبه‌گری برای پرداخت سهمی از تولید به مناطق همجوار معدن و اهالی محروم منطقه جهت کمک به توسعه و عمران این مناطق صورت نگرفته است و حتی قول شفاهی نیز از صاحبان مجوزهای معدنی در این خصوص اخذ نگردیده، این بخشداری افتخاردارد که پیش از راه‌اندازی معدن و به موجب قراردادی متقن و با حفظ کرامت اهالی و امضاء اکثر ساکنان روستای همجوار معدن، جهت کمک و مساعدت در عمران و آبادی این مناطق و خصوصاً ایجاد اشتغال و حتی پرداخت معادل ریالی سهمی از تولید آتی این معدن، تعهدات متعددی از معدن‌دار اخذ کند و این اقدام باعث شده معدن‌دار نیز در خصوص رفع محرومیت از این مناطق بسیار راغب شود و اگر این شیوه در خصوص سایر معادن نیز دنبال می‌شد، روند توسعه و محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در این مناطق و کل شهرستان شتاب بیشتری به خود می‌گرفت؛ بدون آن که مستلزم ایجاد بار مالی برای دولت شود و یا این که به کرامت مردم در جهت احقاق حقشان در این موارد خدشه وارد گردد. همچنین لازم به ذکر است برای ابطال مجوز صادر شده در قانون شروطی ذکر شده است و بدون محقق شدن آنها، ابطال مجوز ممکن نیست. 

قابل ذکر است بنده از ابتدای پذیرش مسئولیت تاکنون، با نهایت دلسوزی و با اشراف عمیق در خصوص معضلات عدیده و مشکلات متعدد اهالی این منطقه و سایر مناطق بخش مرکزی بر خود فرض می‌دانم که تمام مساعی خود را در جهت رفع این مشکلات به کار گیرم و خداوند متعال را گواه می‌گیرم که همواره و از ابتدای مسئولیتم چنین بوده و در این منطقه که عمدتاً دامدارند و از خشکسالی‌های متعدد به شدت آسیب دیده‌اند و از حداقل امکانات نیز برخوردار نمی‌باشند، می‌طلبد تا تلاش مضاعفی صورت گیرد و در بازدیدی که اخیراً توسط فرماندار انقلابی و سایر مسئولان دلسوز شهرستان از منطقه صورت گرفت نیز این عزیزان از نزدیک در جریان این مشکلات و درد و دل‌های اهالی قرارگرفتند و همگی بر این اتفاق نظر داشتند که ضمن استقبال از توسعه ‌و جلب سرمایه‌گذاری در این منطقه، هرگونه سرمایه‌گذاری باید متضمن توسعه و رفع محرومیت از این مناطق باشد. به خصوص ایجاد اشتغال، عمران و بهبود جاده روستایی موجود که اهالی از این حیث دچار رنج و زحمت فراوان هستند، در بخشی از تعهدات معدنداران قرار گرفته است. همچنین شخصاً پاسخگوی همه ارباب رجوعی که به بخشداری مراجعه کرده‌اند بوده‌ام و حتی زمانی که در جلسه هستم و شرایط پاسخگویی در آن لحظه فراهم نبوده، مشخصات کامل و علت مراجعه آنها توسط مسئول دفتر ثبت و در اولین فرصت ممکن نتیجه پیگیری انجام شده و به مراجعه‌کننده اطلاع داده می‌شود تا نیاز به مراجعه مجدد ارباب‌رجوع نباشد. لذا افراد راهنمایی گردند تا برای ارائه خدمات مناسب و در کمترین زمان ممکن، ابتدا به بخشداری مراجعه نمایند و در صورت عدم ارائه پاسخ مقتضی، موضوع از طریق هفته‌نامه یا دیگر مراجع پیگیری شود. 
-----------//-----------

نماینده مجلس
شنیده‌ایم مجوز معدن سنگ در کوه های پهنابه در حال صادر شدن است. مگر نی‌ریز چقدر گنجایش تخریب منابع طبیعی و محیط زیست را دارد؟ مگر منطقه پهنابه و هرگان از ذخایر آبی نی‌ریز نیست؟ آیا اگر این مجوز صادر شود، فکر نمی‌کنید تا چند سال آینده پای معدن کاران به این منطقه بکر باز شود؟ آیا با جاده سازی‌ها و عبور ماشین های سنگ دیگر اثری از این طبیعت زیبا باقی می‌ماند؟ چرا جلوی کار را نمی‌گیرید؟ با توجه به این که جنابعالی عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس هستید، لطفاً جلوی صدور مجوز را بگیرید تا در دوره جنابعالی شاهد تخریب منابع طبیعی و ملی نباشیم.

پاسخ نماینده مجلس:
با سلام خدمت شهروندان عزیز، در خصوص مطالبه شهروند گرامی، پاسخ نماینده محترم تقدیم به حضور می‌گردد: 
با سلام، در مورد مطلب مطروحه اطلاع ندارم.درخواست افراد در سامانه ثبت می‌شود، چنانچه از نظر سازمان صمت مانعی نباشد، برای اخذ پاسخ استعلامات از ادارات منابع طبیعی و محیط زیست و... به آنها ارجاع داده می‌‌شود.
اگر از نظر آن ادارات بررسی و پاسخ استعلام منفی یعنی همین نگرانی که سؤال کننده محترم مطرح کردند احراز شود، منجر به صدور مجوز اکتشاف نخواهد شد و اغلب، درخواست ثبت معادن این گونه منتفی می‌شود. اما چنانچه از نظر ادارات مربوطه بلامانع اعلام شود، فرایند صدور مجوز اکتشاف و استخراج ادامه پیدا می‌کند.
لذا در مورد موضوع سؤال، چون کلی و فاقد مشخصات است، چنانچه ایرادی را وارد بدانند، به ادارات مربوطه اعلام کنند تا با دقت وحساسیت بیشتر بررسی نمایند.
*****
پاسخ شورای شهر نی‌ریز:
با سلام، در پاسخ به انتقاد یکی از شهروندان محترم که در شماره قبل به چاپ رسید، به اطلاع ایشان می‌رساند: شورای شهر در بودجه شهرداری سال ۱۴۰۱ به تناسب پارک‌ها در مناطق مختلف شهر اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال جهت احیاء و احداث پارک‌ها و فضای سبز پیش‌بینی نموده است. لذا از آن شهروند محترم تقاضا می‌گردد اسامی پارک مورد نظر خود را به شورا اعلام کند تا در اسرع وقت نسبت به تقاضای ایشان رسیدگی گردد.
-----------//-----------

نی‌ریزان فارس
1- خواهشاً لطف کنید در رابطه با طرحی که ریاست جمهوری اعلام کرده با کسانی که قصد برهم زدن قیمت املاک و اجاره‌ها را دارند، از طرف تعزیرات برخورد می‌شود، گزارشی تهیه کنید تا ببینیم اصلاً چنین چیزی وجود دارد یا نه؟

چندین خانوار کارگری سراغ دارم که قراردادهایشان رو به اتمام است و حالا متأسفانه صاحبخانه قصد دارد بیش از 90 تا 100 درصد به اجاره‌نامه سال قبل اضافه کند که از توان آنها بر نمی‌آید.

نی‌ریزان فارس: با سلام و سپاس، بررسی خواهیم کرد.

2- اگر امکان دارد، خبری از مشکلات دهمورد تهیه کنید. حیف روستای ما است؛ اینجا نه اینترنت داریم، نه آب و نه خیابان و کوچه‌های درستی. حتی آب خوردن، دو روزی یک بار داریم؛ آن هم دو روزی یک ساعت آب شهری داریم. اگر خودم از مشکلات دهمورد گزارشی تهیه کنم، پخش می‌کنید؟

نی‌ریزان فارس: با سلام و سپاس، بررسی خواهیم کرد.

3- سلام، لطفاً در مورد پرداخت سهام شرکت سیمان خاکستری نی‌ریز به سهامداران هم گزارش تهیه کنید و پیگیری لازم را بفرمایید.

نی‌ریزان فارس: با سلام و سپاس، بررسی خواهیم کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها