تعداد بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۱۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ - 2022 11 June

چند ماده غذایی برای جلوگیری از چرت زدن روزانه شما پیشنهاد می‌شود؛ از جمله:

اسفناج
اسفناج به همراه دیگر سبزیجات برگ دار، منبع بسیار خوبی از آهن -یک ماده معدنی که برای کمک به عضلات ما برای ذخیره و سپس استفاده از اکسیژن و افزایش گردش سلول‌های قرمز خون و افزایش هوشیاری و تمرکز مورد نیاز است- هستند.

لوبیا و عدس
فیبر موجود در لوبیا و عدس، قند خون شما را ثابت نگه می‌دارد و افت و خیز‌های شدید آن را که باعث کاهش انرژیتان می‌شود، از بین می‌برد. یک وعده حبوبات نیاز روزانه شما را تأمین می‌کند که برای فعال کردن آنزیم‌ها در سلول‌هایی که انرژی تولید می‌کند، ضروری است.

بادام درختی
بادام یک میان وعده انرژی‌زا برای مواقعی است که سرتان شلوغ است. شما می‌توانید آن را به سالادتان بیفزایید. بادام درختی، افزایش انرژی مفید برای قلب را فراهم می‌کند.

بادام سرشار از منگنز، مس، ویتامین E، منیزیم و ریبوفلاوین است که همگی در خنثی‌سازی سموم و تقویت سطوح انرژی نقش دارند.

برنج قهوه‌ای
از آن جا که برنج قهوه‌ای سرشار از کربوهیدرات‌های پیچیده آرام هضم و منیزیم است، هنگامی که صحبت از تأمین انرژی می‌شود، برنده بی چون و چراست.

تخم مرغ
تخم‌مرغ، دارای پروتئین باکیفیتی است که تمام پروتئین‌های دیگر با آن مقایسه می‌شود.

تخم‌مرغ افزون بر داشتن پروتئین، حفظ کننده انرژی، حاوی ۱۳ ویتامین و ماده معدنی ضروری و یکی از تنها منابع کولین (ماده مغذی برای سلامت مغز) است.

سیب
سیب به علت محتوای بالای فیبر، بسیار آرام هضم می‌شود و به جای افزایش سریع و متعاقب آن افت ناگهانی انرژی که ممکن است از دیگر میوه‌ها دریافت کنید، به شما انرژی پایدار و طولانی مدت می‌دهد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها