تعداد بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۱۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ - 2022 10 June
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت : تعرفه گذاری و افزایش پرداخت‌های پرستاران یکی از راهکارهای جبران زحمات این قشر فداکار و انگیزه‌ای برای عدم مهاجرت پرستارها خواهد بود که باید مورد توجه سازمان برنامه و بودجه قرار گیرد تا در این زمینه اعتبارات مطلوبی را در نظر بگیرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جذب و استخدام ۱۰۰ هزار پرستار در راستای بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند در دستور کار این وزارتخانه است که تحقق این مهم بستگی به موافقت سازمان بر نامه و بودجه دارد.
 
به گزارش ایرنا، «عباس شیراوژن» روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان ساوه و بازدید از زیرساخت های دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی در جمع خبرنگاران، افزود: وزارت بهداشت نسبت به سایر کشورها از نیروهای توانمند و متخصصی برخوردار است که در شرایط شیوع کرونا این مهم به اثبات رسید.
 
 
وی بیان کرد: تعرفه گذاری و افزایش پرداخت‌های پرستاران یکی از راهکارهای جبران زحمات این قشر فداکار و انگیزه‌ای برای عدم مهاجرت پرستارها خواهد بود که باید مورد توجه سازمان برنامه و بودجه قرار گیرد تا در این زمینه اعتبارات مطلوبی را در نظر بگیرد.
 
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت تصریح کرد: تعریف ردیف‌های استخدامی از دیگر برنامه‌های وزارت بهداشت است که در این راستا جذب و استخدام ۱۰۰ هزار پرستار در کشور در دستور کار این وزارتخانه است.
 
شیراوژن ادامه داد: شناسایی و رفع مشکلات دانشجویان در حوزه خوابگاهی، تغذیه و همچنین ارتقای مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها نیز باید مدنظر باشد و این مهم تنها با بازدید میدانی و گفت‌وگو با دانشجویان محقق می‌شود.
 
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها