تعداد بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰ - 2022 04 June

فرمانده انتظامی نی‌ریز از تسهیلات ویژه برای مشمولان وظیفه عمومی و کسر دو ماه خدمت برای مشمولان متأهل خبر داد.

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی در اظهار داشت: مشمولانی كه غیبت سربازی آنها بیشتر از سه سال است، با ثبت درخواست در دفاتر پلیس +10 و معرفی خود به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نی‌ریز می‌توانند در صورت حُسن انجام وظیفه، ضمن بهره‌مندی از امتیازات بخشش اضافه سنواتی(متأهلان به طور کامل و مجردان یک دوم اضافه خدمت) همچنین با افزایش حقوق و مزایا در سال 1401، خدمت مقدس سربازی خود را در استان و شهر محل سكونت خود انجام دهند.

وی افزود: در صورتی كه مشمولان خود معرف باشند، از مزایا و اولویتهایی برخوردار خواهند شد كه از جمله آن می‌توان به انجام خدمت پس از دوران آموزشی در منطقه محل سكونت اشاره کرد. همچنین آنها می‌توانند در صورت گذراندن مهارتهای خود اشتغالی در حین خدمت، از تسهیلات یکصد میلیون تومانی پس از اتمام دوره سربازی استفاده كنند.

این مقام انتظامی از تسهیلات ویژه برای مشمولان متأهل گفت و ادامه داد: مشمولان متأهل ضمن به کارگیری در محل سکونت خود و کسر دو ماه خدمت، در صورت داشتن فرزند نیز به ازاء هر فرزند، سه ماه از مدت خدمت آنان کسر خواهد شد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز خاطر‌نشان کرد: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیامرسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها