تعداد بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۱۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ - 2022 04 June
نماینده مردم استهبان، نی‌ریز و بختگان در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت راه‌آهن شیراز به گل‌گهر، که از شهرستان‌های نی‌ریز و استهبان می‌گذرد، اختصاص یافت.

خانه ملت: 
فرهاد طهماسبی به اقدامات اخیر خود در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش‌هایی که انجام شد تفاهم نامه‌ای میان استانداری فارس، وزارت نیرو و همچنین قرارگاه خاتم منعقد گردید تا ۵۰۰ میلیارد تومان جهت ادامه ساخت راه‌آهن شیراز به گل‌گهر که از شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز عبور می‌کند، تأمین شود.

وی افزود: به زودی شاهد شروع مجدد این پروژه خواهیم بود و قطعاً با این اتفاق تحولی در منطقه رقم خواهد خورد.نماینده مردم در مجلس بیان کرد: ۲۷ میلیارد تومان برای انتقال و تصفیه آب سد چشمه عاشق در لایحه بودجه ۱۴۰۱ گنجانده شد و همچنین قسمتی که مربوط به انتقال آب به شهرستان‌های نی‌ریز و بختگان است طی تفاهم نامه‌ای با قرار گاه خاتم منعقد شده است تا در سال جاری تأمین اعتبار و عملیات اجرایی آن تأمین اعتبار شود.

طهماسبی اظهار کرد: در حال حاضر نیز ژئوتکنیک زمین فولاد بختگان در حال اجرا است تا پس از سنجش و مقاومت خاک و زمین اقدامات اجرایی بعدی انجام شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها